23 اردیبهشت 1405

هرمزگانی‌ها روزانه به ۱۵ کشتی در تنگه هرمز خدمات می‌دهند

مسئولان بنادر و دریانوردی هرمزگان می‌گویند: با همکاری مردم محلی روزانه به ۱۰ تا ۱۵ کشتی معطل مانده در تنگه هرمز خدمات رسانی متنوع می‌شود.
این خوب استتازه کار اصلی هنوز شروع نشده این فقط مقدمه کار اصلی لستتنگه هرمز تا ابد باید در حکمرانی مطلق ایران بماندبا صبر استقامت و وحدت روز های یسیار خوبی در پیش ملت ایران خواهد بودالبته برای غرب بخصوص امریکا پذیرش این تغییرات سخت است اما با استقامت و صبر و وحدت انها مجبور به پذیرش خواهند بود
16:11 - 23 اردیبهشت 1405

5 واکنش
465 بازدید