20 بهمن 1404
درخواست مجازی شدن کلیه مقاطع دانشگاهها در ماه مبارک رمضان
مطالبه

درخواست مجازی شدن کلیه مقاطع دانشگاهها در ماه مبارک رمضان

با سلام و وقت بخیر وزارت علوم با اصرار بر حضوری بودن مقاطع تکمیلی (دکتری و کارشناسی ارشد) به نحوی بر باز بودن دانشگاهها تاکید می‌کند و از طرفی مجازی شدن کلاسهای کارشناسی در اسفند ماه در بیشتر دانشگاهها مشکلاتی را به همراه دارد. خدمات دانشگاهها - از جمله سلف‌ها- سرویس‌های حمل و نقل - برخی امتیازات خوابگاهها با نبود اکثر دانشجویان (دوره کارشناسی) به حداقلی‌ترین حالت خود رسیده است. همچنین بسیاری از دانشجویان دکتری در نقش استاد مقاطع کارشناسی هم هستند و این مجازی-حضوری بودن بر کیفیت آموزش آنها تاثیر می‌گذارد. حال با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و مصادف شدن پایان این ماه با عید نوروز، بهتر آن است که همه مقاطع تحصیلی مجازی شوند. تا امکان استفاده از ماه رمضان بیشتر باشد و دانشجویان در راههای کشور آن هم در شب‌های عیدنوروز سرگردان نباشند. اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجه المصالحه باز نگه داشتن دانشگاهها باشند امری غیر عادلانه است. یا همه مقاطع را حضوری کنید و دانشگاهها با تمام ظرفیت به دانشجویان خدمات دهند، یا اینکه در این یک ماه رمضان همه را مجازی اعلام کنید.

وزیر علوم، دکتر سیمایی صراف، جناب آقای دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ریاست جمهوری، اساتید دانشگاهها، دانشجویان دکتری، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان کارشناسی ارشد

ضمن اینکه که بند آخرشون اشتباه هست چون همه مقاطع حضوری هستن
11:40 - 1 اسفند 1404

1 واکنش
444 بازدید