کویت دو دیپلمات ایرانی را «عنصر نامطلوب» اعلام کرد
در پی پاسخ ایران به تجاوز نظامی بامداد امروز آمریکا، وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که کاردار ایران را احضار کرده و دو دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب خوانده است.
دیپلمات چیه کویت جزیی از ایران هست یک فرماندار برای اونجا انتخاب میکنیم میفرستیم زیر نظر استان خوزستان اداره بشه ولی قول بدن بچه های خوبی باشند. آمریکایی ها هم جهت اینکه خلیج فارس نجس نشه منتقل میکنیم خلیج خوک ها طعمه کوسه بشوند .البته کوسه ها مبتلا به هاری خواهند شد!!بیچاره کوسه ها!!