مطالبه

مطالبه مردم ابوموسی برای استخدام جوانان بومی در فلات قاره سیری

ما مردم شهرستان ابوموسی با استناد به وعده‌های داده‌ شده از سوی مسئولان، خواستار اجرای کامل تعهد استخدام جوانان بومی در شرکت فلات قاره، بخش سیری شهرستان ابوموسی هستیم. این مطالبه حق طبیعی و قانونی جوانان بومی است و انتظار داریم هرچه سریع‌تر محقق شود.

استخدام_ابوموسی_جوانان_بومی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
22:07 - 1 مهر 1404
استان ها
هرمزگان





7 پاسخ

@user1757746543832 مهر 1404
حمایت شدین،شما هم حمایت کنیدهموطن عزیزم اگر در مراجعات قبلی به ادارات،سازمان ها و نهاد ها با بدرفتاری و نارضایتی مواجهه شدی از پویش زیر حمایت کن و آن را منتشر کنhttps://farsnews.ir/user1709100705341743776/1757890440128301775
9**9324

@user1709100705341743776  •  24 شهریور 1404

سامانه ملی گزارش تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شود
مطالبه

سامانه ملی گزارش تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شود

احتراماً، ما جمعی از شهروندان و مراجعان به نهادها، ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی، بر این باوریم که تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی، از مهم‌ترین شاخص‌های یک نظام اداری سالم و کارآمد است. با وجود تلاش‌های ارزشمند بسیاری از کارکنان شریف دستگاه‌ها، متأسفانه در برخی موارد شاهد رفتارهای نامناسب، بی‌توجهی به شأن مراجعان و حتی تخلفات اداری هستیم که موجب نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود. در حال حاضر، سامانه‌هایی مانند «رضایت‌سنجی کارکنان دولت»، «سوت‌زنی» و «گزارش تخلفات اداری» در برخی دستگاه‌ها فعال هستند، اما این سامانه‌ها پراکنده‌اند، هر کدام حوزه محدودی را پوشش می‌دهند و دسترسی و پیگیری آن‌ها برای عموم مردم آسان و یکپارچه نیست. از مسئولین محترم قوای سه‌گانه و به‌ویژه دولت تقاضا داریم سامانه‌ای ملی با عنوان «گزارش» راه‌اندازی شود که: - هر ارباب‌رجوع بتواند به‌صورت سریع، امن و شفاف، تجربه مثبت یا منفی خود را ثبت کند.یعنی حتی‌الامکان هر کسی که وارد این سامانه می‌شود با یک صفحه ساده روبرو شود که پیام خود را بنویسد و ارسال کند و سامانه از طریق هوش مصنوعی یا هدایتگر اینترنتی تجزیه و تحلیل کند و به سازمان مربوطه ارجاع دهد و سازمان مربوطه اگر تا ۱۴ روز رضایت ارباب رجوع را کسب نکرد،گزارش به صورت خودکار به مرجع بالادستی یا نظارتی ارسال شود. - گزارش‌ها به‌طور مستقیم و بی‌واسطه به مراجع نظارتی ارسال شود. - عملکرد ادارات و کارکنان بر اساس این بازخوردها ارزیابی و رتبه‌بندی شود. - با موارد تخلف و بی‌احترامی، برخورد قانونی و شفاف صورت گیرد. - از کارکنان خوش‌رفتار و متعهد نیز قدردانی و تشویق شود. -جهت صحت سنجی می‌توان از جوانان و نیروهای مردمی داوطلب تایید شده استفاده کرد تا با مراجعه حضوری بررسی و در سامانه اطلاع دهند و یا اینکه هر نهاد، اداره یا سازمان صفحه اختصاصی داشته باشد و تجربیات مثبت و منفی و امتیاز در آنجا توسط مردم ثبت شود. ما معتقدیم اجرای این طرح، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات، موجب افزایش اعتماد عمومی، بهبود فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی کشور خواهد شد. با امضای این پویش، از مسئولین محترم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای طراحی و بهره‌برداری از سامانه ملی گزارش را آغاز کنند.

نهاد محترم ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه جناب آقای اژه ای، سازمان تخلفات اداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user1757746543832 مهر 1404
صدای ما رو بشنوید مسئولینهموطن عزیزم متاسفانه سلامت و جان ما مردم صدرا در گرو مسئولین بی فکر و*** است لطفا از پویش ما هم حمایت کنید تا صدای ما از این دیوار حائل رسانه ای به یک مسئول ارشد استانی یا کشوری برسد و درد ما رو ببینند،خداخیرتون بدهhttps://farsnews.ir/user1709100705341743776/17574456425099…نمایش بیشتر
9**9324

@user1709100705341743776  •  18 شهریور 1404

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود
مطالبه

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود

با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا-فارس، روزانه شاهد حجم بسیار بالای شلوغی در ناوگان این شهر هستیم. با توجه به صحبت‌های اخیر دکتر کشاورزی، ریاست محترم شورای اسلامی شهر صدرا، مبنی بر کمبود ۱۹۰ دستگاه اتوبوس نسبت به سرانه جمعیتی، نارضایتی مردم از وضعیت موجود به شدت افزایش یافته است. انتظار می‌رود مسئولان استانی، به ویژه استاندار محترم، همان‌گونه که حجم بسیار زیادی از مسکن ملی را به این شهر تحمیل می‌کنند، نسبت به زیرساخت‌های لازم از جمله کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه داشته باشند و با اختصاص بودجه مناسب اقدام به کاهش نیازهای حمل و نقل شهری نمایند. رها شدن این شهر و قرار گرفتن جان و سلامت شهروندان در خطر به دلیل عدم توجه مدیران، تهدیدی جدی است که در صورت بی‌توجهی، در آینده با مشکلات و آسیب‌های بسیار زیادی مواجه خواهیم شد. علاوه بر این کمبودها، از مدیران حمل و نقل شهرداری صدرا انتظار می‌رود تمام توان خود را برای اصلاح خطوط و استفاده بهینه از ناوگان موجود به کار گیرند تا قبل از شروع مدارس، شاهد تشدید شلوغی‌ها نباشیم. جناب مسئول، چندین بار به دلیل شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی، مسافران زیادی با مشکلات تنفسی و قلبی مواجه شده‌اند. پیش از آنکه جان شهروندان به خطر بیفتد، اقدام عملی صورت گیرد. لازم به ذکر است تصاویر پیوست در دو روز متفاوت برای صحت کامل این روند گرفته شده است و تا رسیدن به مقصد، تعداد زیادی مسافر به این حجم شلوغی اضافه می‌شوند.

استانداری فارس، مسئولین دولتی، فرمانداری شیراز، وزیر کشور، شهرداری صدرا، نماینده ولی فقیه شیراز، نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌ایران در مسیر پیشرفت‌
@IRAN_TEHRAN2 مهر 1404
در پاسخ به
سلام. حمایت شدید. لطفا از پویش مقابله با سگ گردانی توسط نیروی انتظامی حمایت کنید:https://farsnews.ir/IRAN_TEHRAN/1758656732302654934
درخواست مقابله جدی با سگ گردانی توسط نیروی انتظامی
مطالبه

درخواست مقابله جدی با سگ‌گردانی توسط نیروی انتظامی

از نیروی انتظامی و فرمانده محترم، سردار رادان، و از کل مجموعه نیروی انتظامی کشور که در این مدت تلاش‌های ارزشمندی برای آسایش مردم و مقابله با آسیب‌های مختلف داشته‌اند، مطالبه داریم که با پدیده ناهنجار سگ‌گردانی که واقعا خطرناک و آزاردهنده و مزاحمت‌زا است، مقابله جدی کنند. متاسفانه این مشکل در کشور ما به حال خودش رها شده و منجر به حوادث زیادی شده است. به طور مثال هر کس که برای پیاده‌روی و استفاده از فضای سبز یا بازی کودکان، به بوستان‌ها مراجعه کند، متاسفانه با ترس و لرز قدم می‌زند.صاحبان سگ‌ها، با سگ در معابر و فروشگاه‌ها تردد می‌کنند و بهداشت و سلامتی دیگران را به خطر می‌اندازند. با رفتار و خودخواهی که گاهی اوقات صاحبان سگ‌ها نشان می‌دهند، فقط پلیس می‌تواند آن‌ها را قانونمند کند. از کاربران محترم فارس من درخواست حمایت و از خبرنگاران محترم و خبرگزاری فارس درخواست پیگیری و از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی داریم.

سردار رادان فرماندهی محترم نیروی انتظامی کل کشور، نیروی انتظامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@MMN137610 مهر 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/MMN1376/1759275363141180403سلام وقت بخیر شما از طرف بنده حمایت شدید اگه دوست داشتین شما هم حمایت کنین
M
M.M N

@MMN1376  •  9 مهر 1404

سوال

ربات‌های تلگرامی در گناباد آزادانه فعالیت می‌کنند؛ پلیس فتا کجاست؟

سلام و خداقوت به تمامی عوامل خبرگزاری فارس بنده در یکی از شهرستان های خراسان رضوی شهرستان گناباد زندگی میکنم با اینکه این شهرستان از مرکز استان دور است و سابقه مذهبی خوبی در کل استان دارد اما با نبود قانون درست و حسابی برای حجاب و عفاف ما حتی در این شهرستان با هنجار شکنی های بسیاری مواجه هستیم لذا تقاضا داریم با راه اندازی پویش محکم و جدی این قانون پیگیری و به سرانجام برسد مطلب دیگری که دوست دارم بیان کنم این است که هیچگونه نظارت خاصی از دستگاه های نظارتی بر روی اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام وجود ندارد افراد به هر نحوی که می توانند در این فضاها فساد و فحشا را تبلیغ می کنند نمونه هایی که خودم چندین بار دیدم و حتی گزارش هم داده ام ربات های تلگرامی با موضوع دوست یابی هستند این ربات ها باعث ارتباط بی قید و شرط افراد در فضاهایی می شوند که هیچ تعهد اخلاقی و قانونی وجود ندارد و باعث رشد فساد و فحشا می شوند در این ربات ها افراد سودجو و فرصت طلب با اذعان به پخش محتوای اخلاقی و فروش فیلم های منشوری از کاربران کسب درآمد می کنند و جیب مردم را می زنند بنده چندین بار پس از مواجهه با این افراد با دریافت مشخصاتی از آنها مانند شماره کارت و آیدی اکانت گزارش های خود را به پلیس فتا و اداره اطلاعات مخابره کردم اما با توجه به تعداد زیاد این ربات ها و افراد اخاذ مشکل به این راحتی ها حل نمی شود برداشت و نتیجه ای که از روش کار این افراد گرفتم این است که اکثراً به صورت تیمی و باند فعالیت می کنند و با چند گزارش به راحتی نمی توان آنها را متوقف کرد سوال اصلی من این است چرا هیچ دستگاه دولتی، نظارتی و امنیتی به این مسائل ورود جدی نمی‌کند. اکثر افرادی که در دام این افراد می افتند به دلیل ترس از آبرو جرئت شکایت به مراجع قضایی را ندارند. سودجویان و اخاذان به راحتی فعالیت خود را ادامه می دهند من در کمتر از یک هفته توانستم چهار نفر از این افراد را پیدا و گزارش کنم. طرف وقتی محتوای اخلاقی منتشر می کند شماره حساب ارائه می دهد و پیگیری برای نهادهای امنیتی کار سختی نیست پس چرا همچنان این افراد فعالیت می کنند. آیا حتماً باید یک شخص گزارش و شکایت کند تا فعالیت این افراد متوقف شود. درخواست من این است که این مجموعه موضوع را به نهادهای امنیتی برساند. فضای ایجاد شده در پیام‌رسان‌ها و ربات‌ها بسیار مخرب و وسوسه‌انگیز در دسترس است و تعداد اعضای برخی ربات ها به میلیون ها نفر می رسد. تقاضا دارم نهادهای نظارتی این موارد را با قید فوریت پیگیری کنند. دسترسی به این ربات ها با یک جستجوی ساده در تلگرام امکانپذیر است و پیدا کردن افرادی که شماره کارت ارائه می‌دهند نیز با کمی کاوش ساده است. لذا منتظر شکایت افراد ننشینید و خودتان ورود کنید. ممنون از لطف و شکیبایی شما

قوه ی قضائیه، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا، پلیس فتا، جامعه روحانیت مبارز

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user170910068671693861121 آبان 1404
دوستان حمایت کنید ممنون

@enwriter1 دی 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100834983401388/1766005776674789652 قاطعانه حمایت شدید لطفا حمایت کنید
e
enwriter

@enwriter  •  27 آذر 1404

مطالبه

امضای طومار بزرگ درخواست اجرای قانون حجاب در راهپیمایی۲۲ بهمن

به نام خدا با توجه مسئله ی مهم و استراتژیک حجاب و بی توجهی‌ها و اهمال‌کاری‌هایی که توسط برخی مسئولین در قبال ابلاغ این قانون الهی که از ارکان نظام اسلامی است و باعث شده تا رسانه های معاند به شادی بپردازند و ادعا کنند که مشروعیت نظام اسلامی زیر سوال رفته است و مسئله حجاب امروزه به دغدغه ملی تبدیل شده و تمام اقشار مردم مطالبه اجرای قانون حجاب و عفاف را دارند بنابراین از سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد راهپیمایی خواهشمندیم که راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حجاب‌محور و ارزش‌محور باشد و طوماری بزرگ برای اجرای قانون حجاب امضا و تهیه شود و بیانیه ای در دفاع از حجاب و ارزشهای انقلاب اسلامی قرائت شود تا پاسخی محکم و کوبنده به تمامی مخالفت‌ها با اجرای قوانین اسلامی باشد امروزه ارزشهای اسلامی و انقلاب در معرض خطر تحریف و بی توجهی قرار دارند و اعتقادات و دیانت مردم نیز در خطر است امروزه محافظت از مشروعیت و ارزشهای انقلاب از هر زمانی واجب تر است.من الله توفیق

سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، ستاد برگزاری راهپیمایی، سازمان بسیج، جامعه روحانیت مبارز، نیروهای انقلابی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرید کیومرثیان‌
@Kiumarseyan1 دی 1404
در پاسخ به
به امید خدا یک زمینی و شهر جدید بسازیم و ابوموسی کلا بشه نظامی و شهروندان عزیز چه ایرانی چه اماراتی انجا برگردند کشور های خودشون https://farsnews.ir/Kiumarseyan/1765800849512267186

توسعه مصرف ماهی، میگو و بلدرچین؛ راهکار کاهش قیمت گوشت قرمز و تقویت سلامت جامعه

.
مطالبه

ماهی، میگو و بلدرچین جایگزین گوشت منجمد در سبد کالا شود

حمایت هدفمند از تولید داخلی، به‌ ویژه در حوزه آبزی‌پروری مانند ماهی‌های از جمله غزال‌آلا (آب شیرین و آب شور (شوریده)) ، میگو، و نیز پرورش بلدرچین که امروز از نظر قیمتی با مرغ رقابت می‌کند، می‌تواند نقشی مؤثر در ارتقای سلامت جامعه ایفا کند. این محصولات با دارا بودن پروتئین بالاتر، اسیدهای چرب مفید مانند امگا ۳ و ویتامین D، و در عین حال چربی و کلسترول کمتر نسبت به گوشت گاو و گوسفند، جایگزینی سالم‌تر برای تأمین نیازهای تغذیه‌ای محسوب می‌شوند؛ به‌گونه‌ای که در برخی موارد، میزان پروتئین و ریز مغذی‌های ویتامین آن‌ها تا چند برابر بیشتر است. گسترش مصرف این منابع پروتئینی، ضمن تقویت سلامت عمومی، به کاهش تقاضا برای گوشت قرمز منجر شده و در نتیجه می‌تواند به تعدیل قیمت گوشت گاو و گوسفند در بازار کمک کند. افزون بر این، توسعه زنجیره تولید داخلی از خوراک دام و آبزیان تا فرآوری و عرضه نهایی، مانع خروج ارز از کشور شده و زمینه‌ساز اشتغال‌زایی گسترده پایدار در بخش‌های مختلف تولید و صنایع وابسته خواهد بود. توسعه مصرف ماهی، میگو و بلدرچین؛ راهکار کاهش قیمت گوشت قرمز و تقویت سلامت جامعه حمایت از تولید و مصرف ماهی‌های پرورشی، میگو و بلدرچین به‌عنوان جایگزین گوشت گاو و گوسفند منجمد وارداتی با تأمین پروتئین و امگا۳ بیشتر، چربی و کلسترول کمتر، ضمن ارتقای سلامت جامعه، موجب کاهش تقاضای گوشت قرمز، تثبیت قیمت‌ها، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار در زنجیره تولید داخلی می‌شود.

وزارت رفاه و تامين اجتماعي، میادین میوه و تره‌بار، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی، معاون اجرایی ریس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش