9 خرداد 1404

تتلو پس از مصرف قرص در زندان به بیمارستان منتقل شد

امیرحسین مقصودلو (تتلو)، خواننده جنجالی، در زندان با مصرف قرص اقدام به خودکشی کرد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
ببینم هنرمندان با تدبیر قوه قضاییه،میتونن از یه آدم مریض احوال روانی و نیازمند بستری در تیمارستان، یه بحران و مساله امنیتی گسترده در کشور ایجاد کنن یا خیر...برو ماشالا ببینم چه میکنی ق ق.
11:38 - 9 خرداد 1404

23 واکنش
4262 بازدید