
iri9**0019 پاسخ داد
@akramsharifi28 فروردین 1405توضیحات بقائی درباره توئیت عراقچی در خصوص تنگه هرمز
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب گفت که توئیت عراقچی درباره تنگه هرمز در راستای اجرای تفاهم آتشبس است و تصریح کرد: ایران نگاهبان تنگه هرمز است و هر جا لازم شود در اجرای تدابیری که تضمین کننده منافع و حقوق ملت ایران است، هیچ مماشاتی به خرج نخواهد داد.
9**0019 پاسخ داد
@M_r772619 فروردین 1405بیانیه شورای امنیت ملی درباره پذیرش شروط ایران توسط آمریکا
شورایعالی امنیت ملی درباره پیروزی تاریخی ایران در جنگ تحمیلی سوم و پذیرش شروط ایران از جانب دشمن بیانیهای صادر کرد.
@user170910066532128340019 فروردین 1405در پاسخ بهبا ابن شرايط توافق الان ظريف بايد سه روز به حداديان وقت بده كه عذرخواهي كنه
9**0019 پاسخ داد
@hamzeh14 فروردین 1405فعالیت بازارهای بورس و فرابورس عادی شد
نحوه فعالیت بازار سرمایه از روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ همزمان با افزایش ساعت کاری بورس تهران و فرابورس ایران اعلام شد.
@user170910066532128340015 فروردین 1405در پاسخ بهبازار سهام بسته است و عادی نیست فقط اوراق وصندوق های درامد ثابت باز هستند
9**0019 پاسخ داد
@S_jafari11 فروردین 1405توئیت حاج مهدی رسولی در مورد حمله به حسینیه زنجان
حاج مهدی رسولی به تجاوز ددمنشانه دشمن آمریکایی صهیونی به حسینیه اعظم زنجان واکنش نشان داد.
@user170910066532128340011 فروردین 1405در پاسخ بهحاج رسولی عزیز این توییت فارسی دقیقا مخاطبش چه کسانی هستند؟ سرمایه گذاران بورس امریکا؟اروپا؟شرق اسیا، برادر بهتره این توییت رو تو فارس میزدید و اگر توپلتفرمخارجی کال میکنید حداقل انگلیسی بزنید چون ما که دسترسی نداریم خارجی ها همکه فارسی نمیفهمن
9**0019 پاسخ داد
@Emoazeni11 فروردین 1405جنگ با ایران بنزین اسرائیل را ۱۴.۷ درصد گران کرد
موشکهای ایران قیمت بنزین اسرائیل را ۱۴.۷ درصد بالا بردند. شهرک نشینان از نیمهشب امشب باید هر لیتر بنزین را ۲.۵۴ دلار بپردازند.
@user170910066532128340011 فروردین 1405در پاسخ بهخانم موذني شما بهتره خبر كار نكني، ١٤ درصد افزايش خياي زياده مثلا؟ ما اينجا دولتو ول كنيم تو يك شب صد در صد ميذاره رو قيمت بنزين بدون جنگ تازه كشوري كه خودش نفت داره،
9**0019 پاسخ داد
@ali_khezrian10 فروردین 1405ارتباطات رهبر معظم انقلاب در امور جنگی و اداره امور کشور برقرار است
شرایط جنگی باعث شده ارتباط عمومی ایشان صرفاً از طریق بیانیهها و اطلاعیهها باشد، اما رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله آقا سیدمجتبی حسینی خامنهای ارتباطاتی در محیط کاری کشور برقرار کردهاند و این ارتباطات ادامه دارد.
@user170910066532128340011 فروردین 1405در پاسخ بهخضريان سلطان تحليل سياسي نظامي مسخره و ابگوشتي هستن ايشون و معلوم نيسا امثال اين اقا كي مسئوليت اين حرفاي بي سروته رو قبول ميكنه و سعي ميكنه كمتر حرف بزنه
9**0019 پاسخ داد
@M444410 فروردین 1405در پاسخ به وبه دلایل امنیتی که کار درستی هم هست در شرایط فعلی. ولی صوت های قبلی شون میذاره گاهی تی.وی.
9**0019 پاسخ داد
@Sajjadurbanplanner9 اسفند 1404در پاسخ بهدسته نتا قطعه ولی همین ک آمریکا و اسرائیل داره میخوره ی حالی میده
این خبر حذف شده است.
@user17091006653212834008 بهمن 1404در پاسخ به وواي چقدر تحليل خفني، الان اين تحليل فوق امنيتي رو اينجا مينويسيد اسراييل و امريكا شما رو ترور نكنن؟؟؟ با همين تحليلهاي ابگوشتي و اب دوغ خياري كار مملكت به اينجا كشيده، اعتماد به نفس كاذب به سمت توهم كامل داره ميره، خدا نجاتمون بده
9**0019 پاسخ داد
@FaribaTavakoli7 بهمن 1404ستاره هالیوود از آمریکای «فروپاشیده» ترامپ فرار میکند
کریستن استوارت، بازیگر نامزد اسکار، گفته است که احتمالاً آمریکا را ترک خواهد کرد، زیرا به گفته او «واقعیت» در دوران ریاستجمهوری دونالد ترامپ در حال «فروپاشی» است و دیگر نمیتواند در این کشور آزادانه فعالیت کند.
@user17091006653212834007 بهمن 1404در پاسخ بهمتاسفانه دوستان فارس برای بدگویی از امریکا ازهرکسی مایه میذارن، کریستین استوارت و الن دی جرنس هردو همجنسگرا هستند و بیشترین مشکلشون اینه که ترامپ مثل دموکراتها به انواع منحرفان جنسی بها نمیده حالا خیرگزاری فارس شده حامی اینا، جالب نیست؟؟؟ خبرگزاری فارس حامی سلبریتی های همجنسگرای امریکایی🤣🤣، عجب
این خبر حذف شده است.
@user17091006653212834006 بهمن 1404در پاسخ به وواقعا ادم عوضي بي شرفي هستي كه راجع به جوان مردم اينجوري صحبت ميكني، ايشالله خيلي زود به داغ عزيزات ميشيني تا بفهمي، البته اگر خانواده اي داشته باشي، امثال تو قطعا از منافق ها هستي براي اسيب زدن به احساسات مردم و تحريك
این خبر حذف شده است.
@user17091006653212834006 بهمن 1404در پاسخ بهفقط ميتوني تو دلت اعتراض كني اگر زبون بياري و اعتراض كن ميشي اغتشاشگر و الان كه مستقيم ميشي تروريست، اعتراضي خوبه كه گفته نشه فقط ميتونه باشه همين
9**0019 پاسخ داد
@Yaheydar_karar5 بهمن 1404در پاسخ بهامریکا زودتر از کانادا نابود میشه روزی رو میبینید که امریکا مانند فیلم های هالیوودی نابود میشه مردمش با اسلحه کوچه به کوچه با هم میجنگن
@user17091006653212834006 بهمن 1404در پاسخ به وبله دقيقا شما درست ميگي اينم بگو برادر كه روزي خواهد رسيد كه امريكا به ما التماس ميكند چندامريكايي به كارگري قبول ميكني؟؟آن روز خواهد رسيد
9**0019 پاسخ داد
@mohammadpour5 بهمن 1404نام آتش بیاران معرکه از خیابان های تهران برچیده میشود؟
نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران از مطالبات مردمی در خصوص تجدید نظر شورای شهر تهران در برخی نامگذاریهای معابر خبر داد.
9**0019 پاسخ داد
@M_r77265 بهمن 1404سردار وحیدی: دشمن در هر توطئهای از نیروهای مسلح سیلی خورده است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: دشمنان بارها و بارها در هر توطئهای از نیروهای مسلح ما سیلی خورده و شکستخوردهاند و از این پس نیز همینگونه خواهد بود.
@user17091006653212834005 بهمن 1404در پاسخ بهچطوری ویپی ان میشه خرید؟ اخه خیلی ها اینترنت خارجی دارن؟؟
9**0019 پاسخ داد
@Emoazeni2 بهمن 1404تَرَک در قلب اقتصاد آمریکا
در حالی که آمریکا خود را باثباتترین اقتصاد جهان معرفی میکند، اما شتاب گرفتن کوچ بانکهای بزرگ و فرار میلیاردرها از ایالتهای سنتی، نشانههایی نگرانکننده از ترک برداشتن انسجام اقتصادی این کشور آشکار کرده است.
@user17091006653212834002 بهمن 1404در پاسخ بهبیچاره مردم بدبخت امریکا، خیلی بدبختن، ایکاش حمله کنیم از بدبختی نجاتشون بدیم
9**0019 پاسخ داد
@SHKazemi_R29 دی 1404متاسفانه آقای عراقچی در این مدت آنقدر خوش را تشنه ی مذاکره با ویتکاف و غربی ها نشان داد و شأن خودش را پایین آورد که سوئیس هم در مقابل ایران جسور شد! 😔البته بهتر شد چون اگر قرار بود یک هیات از ایران بره کلی هزینه بر دوش مردم می ذاشت.
9**0019 پاسخ داد
@user170910066532128340026 دی 1404در پاسخ به وبه به چه مملکتی، چه ارامشی چه کشوری چه شهری، چقدر خوبه، میشه بگید اینجا کجاست؟؟
این خبر حذف شده است.
9**0019 پاسخ داد
@ssalmani25 دی 1404زاکانی: مساجد آسیبدیده را بهتر از قبل میسازیم
شهردار تهران گفت: دشمن از مساجد ضربه خورده است به همین دلیل با آتش زدن آن به دنبال انتقام گیری بود. مجموعه مدیریت شهری خود را متعهد میداند که مساجد و تکایای آسیب دیده را بهتر از قبل بازسازی کند.
@user170910066532128340025 دی 1404در پاسخ بهمساجد خالی از نمازگزار رو چرا دوباره میخواید بسازید؟؟؟ اقتصاد رو درست کنید و جلوی فساد بخصوص ریاکاران رو بگیرید تا ادما نمازخون بشن خودشون مسجد میسازن