13 خرداد 1405

حمله ارتش به مرکز فرماندهی شرارت‌های آمریکا

در پی شرارت‌ها علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش، مرکز "فرماندهی و کنترل " این شرارت‌ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی این کشور را هدف قرار داد.
۷۱۵ KB
تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar13 خرداد 1405
بهترین عیدی شب عید ولایت بود این خبر . درود بر شرف ارتش مقتدر . سپاه و ارتش دو بال نظام هستند . پرسنل ارتش عشق هستند . دست و بازوی ارتش مقتدر را میبوسیم . ملت به فدای چنین ارتش ولایت مدار . کاش نصف شرف ارتش و سپاه ما را دولتمردان فعلی ما داشتند . دولتی که با التماس مذاکره شرف و اقتدار ما را هی زیر س…نمایش بیشتر
ببین از اسم پروفایل و متن پستت مشخصه فقط شعار میدی اصلاً تو این وضعیت جنگی و تحریمی مملکت میفهمی چه مسئولیت سختی گردن دولت و دولتمردانه اونم در زمانیکه بزرگترین حامی و تنها نقط امیدشم رهبری رو جنایتکاران بشهادت رساندن پس الان موقع تفرقه انداختن و شعاردادن نیست فقط وحدت ملت و مسئولین رمز پیروزی ماهست
08:38 - 14 خرداد 1405

25 بازدید