4 خرداد 1405

نسیه آمریکا در ازای طلب نقد ایران

در موضوع پرداخت غرامت‌ها و پول‌های بلوکه شده، آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا با جوسازی رسانه‌ای ما را به دنبال یک وعده نسیه سوق بدهند.
@ewEwew4 خرداد 1405
در پاسخ به
جناب خضریان گلابی! استاد فک زدن روزانه! آقا شما قرارداد داری با صدا و سیما که هر روز میایی داستان میگی؟ مگه نماینده نیستی؟ نماینده ها کاری ندارن؟ چرا در مورد کارها و وظیفه خودت صحبت نمی کنی؟ مگه سخنگوی کشور ایران هستی؟
تصویر نمایه‌ی ‌9**4147‌
@user17091006649094411244 خرداد 1405
در پاسخ به و
دقیقاً باصدا سیما هم قرارداد داره دم به ساعت به عنوان کارشناس نظر میده
چرا تو کشور ما لااقل حرف اخر رو یکنفر نمیزنه تا تکلیف همه روشن بشه
21:02 - 4 خرداد 1405

22 بازدید



1 پاسخ

@ewEwew4 خرداد 1405
کشور ما، بهشت ابهامات است! هر شفافیتی مسولیت پذیری میاره، به همین خاطر، همه چیز در وضعیت بلاتکلیف و غیرشفاف جلو میره.