@ewEwew4 خرداد 1405در پاسخ بهجناب خضریان گلابی! استاد فک زدن روزانه! آقا شما قرارداد داری با صدا و سیما که هر روز میایی داستان میگی؟ مگه نماینده نیستی؟ نماینده ها کاری ندارن؟ چرا در مورد کارها و وظیفه خودت صحبت نمی کنی؟ مگه سخنگوی کشور ایران هستی؟
@user17091006649094411244 خرداد 1405در پاسخ به ودقیقاً باصدا سیما هم قرارداد داره دم به ساعت به عنوان کارشناس نظر میده
@ewEwew4 خرداد 1405در پاسخ به وکشور ما، بهشت ابهامات است! هر شفافیتی مسولیت پذیری میاره، به همین خاطر، همه چیز در وضعیت بلاتکلیف و غیرشفاف جلو میره.