7 بهمن 1404

نتانیاهو: اسرائیل کودکی را در غزه نکُشته است!

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که طی جنگ نسل‌کشی علیه نوار غزه نزدیک به ۲۰ هزار کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده و هزاران نفر را دچار نقض عضو کرده است، در سخنانی گزاف گفت که اتهام کودک‌کشی، «ادعایی اهانت‌بار علیه اسرائیل» است.
هدف اسرائیل و امریکا از ایجاد این جنگ خیابانی که قطعا مشخص بود تلفات انسانی زیادی داره ، این بود که یک عدد کنار 180 هزار شهید غزه کنار بگیره تا نسل کشی اسرائیل فراموش بشه و حالا داره میگه اصلا کسی رو نکشته ... و باز هم چند تا جوان جووگیر به دام اینترنشنال افتادن واسه سفید شویی اسرائیل
23:49 - 7 بهمن 1404

77 بازدید