بدبختی کشور اینه که به محض اینکه آقایان اخبار اینتر نشنال و بی بی سی میشنوند سریع عقده های گذشته خودشونو میخوان سر امثال عراقچی خراب کنند.درست شبیه همان کاری که سر شهید لاریجانی در قم و شهید خرازی آوردند.فعلا ببینیم نتیجه مذاکره چه خواهد شد.تنگه که تصرف نکرده اند.هرزمان سپاه بخواهد آنرا خواهد بست.