@user170910000066902264523 دی 1404در پاسخ بهحالا این به کنار. چرا اینترنت و طبقاتی کردید؟! سرور های قوه قضاییه به اینترنت بین الملل وصل هستند. کسب وکار های مثل دیجیکالا هم اینترنت سفید گرفتند. مثل خبرگزاری های مثل فارس و مهر! یعنی رسما یک عده از مردم را کردید شهروند درجه دو ! به کی اعتراض کنم، نماینده مجلس که خودش سیمکارت با اینترنت سفید د…نمایش بیشتر
@user170910070698854074423 دی 1404چرا اصلا باید اینترنت و قطع کنن؟امنیتی که با قطعی وصلی اینترنت از بین بره که نمبشه گفت امنیته