23 دی 1404

فارس من| چرا پیام‌رسان‌های داخلی وصل نیستند؟

مخاطبان فارس من با ثبت چندین پویش خواستار اتصال پیامرسان‌های داخلی شدند اما تصمیم‌گیری درباره این موضوع با مراجع امنیتی کشور است.
در پاسخ به
حالا این به کنار. چرا اینترنت و طبقاتی کردید؟! سرور های قوه قضاییه به اینترنت بین الملل وصل هستند. کسب وکار های مثل دیجیکالا هم اینترنت سفید گرفتند. مثل خبرگزاری های مثل فارس و مهر! یعنی رسما یک عده از مردم را کردید شهروند درجه دو ! به کی اعتراض کنم، نماینده مجلس که خودش سیمکارت با اینترنت سفید د…نمایش بیشتر
خوب کمی فکر کن ... اتفاقا عدالت همینه ، اگر همه چیز قطع مطلق میشد چجوری بود ؟ راه های ارتباطی کافی داریم و برای خبرگزاریها ک انتقال اخبار و اتفاقات رو بدن . بیشترش اگر قرار باشه سواستفاده بشه و دردسر نباشه بهتره ، من ک راضی ام با اینکه همه درس و کلاس و ارتباط هام قطع شده
10:12 - 23 دی 1404

2 واکنش
315 بازدید



2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌وا‌
چرا اصلا باید اینترنت و قطع کنن؟امنیتی که با قطعی وصلی اینترنت از بین بره که نمبشه گفت امنیته