
9**0805 پاسخ داد
@sepahnews6 روز پیشسپاه: پایگاه هوایی رامات دیوید، هدف موشکهای بالستیک قرار گرفت
روابط عمومی سپاه از هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا تجاوزات به ضاحیه بیروت، توسط موشکهای بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
9**0805 پاسخ داد
@miladmaniee6 روز پیشقرارگاه خاتم: گسترش حملات به ضاحیه با پاسخ کوبنده ایران مواجه میشود
فرمانده قرارگاه حضرت خاتمالانبیا(ص)اعلام کرد: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.
@user17091005688079819746 روز پیشدر پاسخ بهاین است ضرب شست شیر بچه های حیدرکرار. این است نعره حیدری بچه شیعه. موعد انتقام فرا رسیدالله اکبر الله اکبر الله اکبر
9**0805 پاسخ داد
@Hosein6 روز پیششلیک موشکهای ایرانی به سمت مواضع دشمن
منابع محلی از شلیک چندین فروند موشک ایرانی به سمت مواضع دشمن متخاصم خبر میدهند.
@user17091005688079819746 روز پیشدر پاسخ بهخدایا شکرت. بلاخره روز موعود رسید. الله اکبر الله اکبر الله اکبرمرگ بر سازشکار مرگ بر اسرائیل
پاسخ داد
@user170910056880798197428 فروردین 1405در پاسخ بهاین روزا بیشتر از پیش جای خالی رهبر شهیدمان احساس میشه. فقط کافی بود اشاره کنندای داد از روزگار
@user170910056880798197428 فروردین 1405اگه حرفایی که ترامپ ******** زده درست باشه(که گویا هست) ، بعد از گرفتن تمام این امتیازات دوباره به ایران حمله میکنه. پاشنه آشیل آمریکا تنگه هرمز قیمت نفت اورانیوم و غنی سازی و کشورهای خلیج فارس بودند که مسئولین ما دارن دو دستی نگرانی آمریکا رو مرتفع می کنند.
پاسخ داد@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
@user170910056880798197428 فروردین 1405بازی برده رو مفت باختیم.همین الان ترامپ ******** گفت تنگه هرمز به روی همه باز است بحز ایران!!با این فرمون جلو بریم به خاطر حضور در خیابان باید جواب پس بدیم.ای روزگار....
@user170910056880798197428 فروردین 1405قرار بود قیمت نفت رو ترامپ پایین بیاره توییت عراقچی زحمتش رو کشید! قرار بود تنگه هرمز رو آمریکا باز کنه ،زحمت اینم عراقچی کشید!می ترسم در آخر یک غرامتی هم به این ترامپ ******** بدیم!بجای اینکه اینترنت رو از مردم بگیرید از مسئولین بگیرید که ضررش کمترهمگه حضرت آقا نفرمودند تنگه هرمز بسته می ماند؟
9**0805 پاسخ داد
@user170910056880798197428 فروردین 1405در پاسخ به ومتاسفانه برآیند خبرها نشان از برجامی دیگر می دهد. آقایون دارن تمام داشته هامون مثل اورانیوم، دانش هسته ای و موشکی، تنگه هرمز و... رو در ظرف طلا تقدیم به ترامپ ******** می کنند.برجامی بدتر از ترکمنچای در پیش است
9**0805 پاسخ داد
@user170910056880798197421 فروردین 1405در پاسخ بهاز ۱۰ روز پیش ترامپ حرمزاده و اینتراشغال دارن می گن که با قالیباف وارد مذاکره شدن و ایشون تکذیب می کنه!!کاش یکنفر واضح می گفت داره چه اتفاقی می افته چرا اخبار رسانه های معاند بعد از. چند روز درست ا، آب درمیاد؟واقعا چه خبره
9**0805 پاسخ داد
@Mohamad_mahdi137020 فروردین 1405نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره
آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟
6801 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.کسی نمیتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user170910056880798197420 فروردین 1405در پاسخ بهای کاش مسئولین هم مثل مردم مقاومت می کردند. اگه چند روز دیگه ادامه می دادیم بجای مذاکره التماسمون رو می کردند. اینقدر که دشمن به داشته هامون باور داره متاسفانه مسئولین ندارند. توکل به حضرت حق