تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌9**0805‌

9**0805

@user1709100568807981974
تاریخ پیوستن: اسفند 1401

9**0805 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سپاه نیوز‌
@sepahnews6 روز پیش

سپاه: پایگاه هوایی رامات دیوید، هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت

روابط عمومی سپاه از هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا تجاوزات به ضاحیه بیروت، توسط موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
در پاسخ به
نصر من الله و فتح و غریبماشالله

9**0805 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌میلاد منیعی‌
@miladmaniee6 روز پیش

قرارگاه خاتم‌: گسترش حملات به ضاحیه با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود

فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا(ص)‌اعلام کرد: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.
در پاسخ به
این است ضرب شست شیر بچه های حیدرکرار. این است نعره حیدری بچه شیعه. موعد انتقام فرا رسیدالله اکبر الله اکبر الله اکبر

9**0805 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌عبدالحسین شکری نیا‌
@Hosein6 روز پیش

شلیک موشک‌های ایرانی به سمت مواضع دشمن

منابع محلی از شلیک چندین فروند موشک ایرانی به سمت مواضع دشمن متخاصم خبر می‌دهند.
در پاسخ به
خدایا شکرت. بلاخره روز موعود رسید. الله اکبر الله اکبر الله اکبرمرگ بر سازشکار مرگ بر اسرائیل

پاسخ داد
تصویر نمایه‌ی ‌سیاسی‌
@politics28 فروردین 1405

توضیحات یک منبع آگاه نزدیک به شعام درباره بازگشایی موقت تنگه هرمز

یک منبع آگاه نزدیک به شعام جزئیاتی درباره بازگشایی موقت تنگه هرمز را شرح داد.
@user170910056880798197428 فروردین 1405
در پاسخ به
این روزا بیشتر از پیش جای خالی رهبر شهیدمان احساس میشه. فقط کافی بود اشاره کنندای داد از روزگار
@user170910056880798197428 فروردین 1405
اگه حرفایی که ترامپ ******** زده درست باشه(که گویا هست) ، بعد از گرفتن تمام این امتیازات دوباره به ایران حمله میکنه. پاشنه آشیل آمریکا تنگه هرمز قیمت نفت اورانیوم و غنی سازی و کشورهای خلیج فارس بودند که مسئولین ما دارن دو دستی نگرانی آمریکا رو مرتفع می کنند.

پاسخ داد
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا دهقان‌
@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
@user170910056880798197428 فروردین 1405
بازی برده رو مفت باختیم.همین الان ترامپ ******** گفت تنگه هرمز به روی همه باز است بحز ایران!!با این فرمون جلو بریم به خاطر حضور در خیابان باید جواب پس بدیم.ای روزگار....
@user170910056880798197428 فروردین 1405
قرار بود قیمت نفت رو ترامپ پایین بیاره توییت عراقچی زحمتش رو کشید! قرار بود تنگه هرمز رو آمریکا باز کنه ،زحمت اینم عراقچی کشید!می ترسم در آخر یک غرامتی هم به این ترامپ ******** بدیم!بجای اینکه اینترنت رو از مردم بگیرید از مسئولین بگیرید که ضررش کمترهمگه حضرت آقا نفرمودند تنگه هرمز بسته می ماند؟

9**0805 پاسخ داد

@user17688224475928 فروردین 1405
در پاسخ به
یک ساعت پیش معاونش گفت اتش بس موقت رو رد میکنیم
@user170910056880798197428 فروردین 1405
در پاسخ به و
متاسفانه برآیند خبرها نشان از برجامی دیگر می دهد. آقایون دارن تمام داشته هامون مثل اورانیوم، دانش هسته ای و موشکی، تنگه هرمز و... رو در ظرف طلا تقدیم به ترامپ ******** می کنند.برجامی بدتر از ترکمنچای در پیش است

9**0805 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سیاسی‌
@politics21 فروردین 1405

ورود تیم مذاکره‌کننده ایرانی به پاکستان کذب است

یک منبع آگاه در گفت و گو با فارس خبر ورود تیم مذاکره کننده ایرانی به اسلام آباد را تکذیب کرد.
@user170910056880798197421 فروردین 1405
در پاسخ به
از ۱۰ روز پیش ترامپ حرمزاده و اینتراشغال دارن می گن که با قالیباف وارد مذاکره شدن و ایشون تکذیب می کنه!!کاش یکنفر واضح می گفت داره چه اتفاقی می افته چرا اخبار رسانه های معاند بعد از. چند روز درست ا، آب درمیاد؟واقعا چه خبره

9**0805 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌محمد مهدی رضایی‌
@Mohamad_mahdi137020 فروردین 1405

نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره

آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟

6801 رأی  •  نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمی‌تواند لیست رأی‌دهندگان را ببیند
@user170910056880798197420 فروردین 1405
در پاسخ به
ای کاش مسئولین هم مثل مردم مقاومت می کردند. اگه چند روز دیگه ادامه می دادیم بجای مذاکره التماسمون رو می کردند. اینقدر که دشمن به داشته هامون باور داره متاسفانه مسئولین ندارند. توکل به حضرت حق