28 فروردین 1405

با اجرای آتش‌بس در لبنان، عبور کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز موقتا آزاد شد

وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش‌بس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.
@user17688224475928 فروردین 1405
در پاسخ به
یک ساعت پیش معاونش گفت اتش بس موقت رو رد میکنیم
متاسفانه برآیند خبرها نشان از برجامی دیگر می دهد. آقایون دارن تمام داشته هامون مثل اورانیوم، دانش هسته ای و موشکی، تنگه هرمز و... رو در ظرف طلا تقدیم به ترامپ ******** می کنند.برجامی بدتر از ترکمنچای در پیش است
17:58 - 28 فروردین 1405

4 واکنش
460 بازدید