سلاملطفا به مدیران همه آپارتمان ها ابلاغ شود که به ساکنان بگویند اینقدر مزاحمت ایجاد نکنندحالا حرکت خیابانی کم شده ولی هر شب تو منازل صدای برخی با شعارهای ناراحت کننده آرامش مردم را سلب می کننداین افراد اندک با فحش عای رکیک و جنسی و با صدای بلند موجب بد آموزی و حتک هرمت خانواده و افراد مورد قبول مردم می شوندباید یک پویش جهاد تبیین در بین مدیران ساختمان ها شکل بگیرد