@user1769076728625 فروردین 1405در پاسخ به وعزیزم خیلیا که اینجا میگن اینترنت مطمئن باش خودشون جزو افراد انقلابی هم هستن. اونایی هم که میگن وصل نکنید ی مشت احمق تندرو هستن یا ویپی ان فروش.
@user17738617449925 فروردین 1405در پاسخ به ومن خودم چندین شب در خیابان ها حضور داشتم و از کشورم دفاع کردم. اما #اینترنت نیاز دارم و این حق ما مردم است. وقتی حق ما را به ناحق میگیرند هرجایی که بشود حقمان را فریاد میزنیم.
@Hellboy25 فروردین 1405در پاسخ به وتو از کجا پول میاری ؟میلیون ها نفر درامدشون از اینترنت بوده چرا شما اینقدر نمیفهمییید؟
@Aminashrafi25 فروردین 1405در پاسخ به واتصال اینترنت چه ربطی به حضورِ عزیزانِ در خیابان دارد؟ هر فردی که مخالف اتصال اینترنت هست قطعا و بدون شک، کانفیگ فروش و تتر بگیر هست#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل