با دوستم تو المانه صحبت میکردم میگفت همین که ازخواب پامیشم میبینم خبری از مذاکره موشک هسته تحریم محاصره تورم نیست برام کافیه دیدم واقعا راس میگه ورای همه اینا ما باید زندگی کنیم چیزی که این سیستم اونقدر غرق ایدولوژیش شده یادش رفته امیدوارم شانس دومی باشه تو یه جای بهتر زندگی خوب تجربه کنیم

