30 اردیبهشت 1405

نقش ویژه امارات در فلاکت این روزهای سودان

سودانی‌ها شاید بیش از هر ملت دیگری در جهان هزینه مداخله امارات را می‌پردازند؛ دهها هزار کشته صرف توهمات ریزکشوری شده است که تلاش دارد نقشی فراتر از حد و اندازه خود بازی کند.
استان امارات که یکی از استان های ایران هست رو آمریکا تسخیر کرده و تبدیلش کرده به ایالت خودش.به دستور آمریکا از اپک خارج شد تا به نفع آمریکا بشه.باید استان امارات رو آزاد کنیم.
02:18 - 31 اردیبهشت 1405

16 واکنش
3033 بازدید