سودانیها شاید بیش از هر ملت دیگری در جهان هزینه مداخله امارات را میپردازند؛ دهها هزار کشته صرف توهمات ریزکشوری شده است که تلاش دارد نقشی فراتر از حد و اندازه خود بازی کند.
استان امارات که یکی از استان های ایران هست رو آمریکا تسخیر کرده و تبدیلش کرده به ایالت خودش.به دستور آمریکا از اپک خارج شد تا به نفع آمریکا بشه.باید استان امارات رو آزاد کنیم.