4 اردیبهشت 1405

سردار طلایی‌نیک: بخش قابل توجهی از توان موشکی استفاده نشده است

سخنگوی وزارت دفاع تأکید کرد: نیروهای مسلح تا لحظه پیش از آتش‌بس، آسمان سرزمین‌های اشغالی را در تسلط خود داشتند و بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های موشکی نیز همچنان استفاده نشده باقی مانده است.
حاجی این انگشتت رو اینجوری نکن به نفع خودته، مثکه ندیدی هرکی انگشتشو اینجوری کرد عاقبتش چی شد؟ بازم هرجور صلاحه
09:36 - 5 اردیبهشت 1405

7 واکنش
454 بازدید