روایت یک ماه اسارت و شکنجه دو دختر سنندجی در توالت توسط نامادری
آنچه در داخل خانه انتظارشان را میکشید، فراتر از تصور بود. دو دختربچه در فضایی تنگ و غیرانسانی در داخل توالت خانه گرفتار بودند؛ کودکانی که به زحمت توان ایستادن داشتند و آثار آشکار خشونت بر بدنشان دیده میشد.
خدایا این طفلهای معصوم چه گناهی کردن که باید این همه درد و رنج تحمل کنن؟خودشون خواستن بیان روی کره زمین؟ این پدر و مادر سنگدل و جنایتکار چه فرقی با نتانیاهو دارن، دولت نباید بچه ها رو تحویل این جنایتکارها بده