اول باید یه اشد مجازات با ادمای بی شرف و بی هویتی چون تو درنظر بگیرن که درکی از خانواده ی دریانورد بودن نداری.
مسئولین هیچ بخششی در مقابل اغتشاشگران نداشته باشند و همه را به اشد مجازات برسانند.
دستگاه امنیتی وقضایی
@Abolfazl_sh21 دی 1404در پاسخ بهاول باید یه اشد مجازات با ادمای بی شرف و بی هویتی چون تو درنظر بگیرن که درکی از خانواده ی دریانورد بودن نداری.