واقعا چه ضرورتی داره که آماری به این دقت ارائه بشه؟! نمیشه این آمار رو بعد از جنگ ارائه کرد؟ اونها میگن حملات ایران بی اثره و تعداد کشتهها و مجروحها رو هی سانسور میکنن اما اینجا همه چیز با جزئیات تشریح میشود!مردم فهمیدن دشمن ما از ناکثان و اشقیاء است، پس به خودتون بیاید و انقدر آمار ندید!!!
آمارها از کمک های ترامپ به ایرانی ها چه میگوید؟
در پی حملات تروریستی دشمن، ۲۱ نفر از مدافعان سلامت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
نمایش گزارش
16:52 - 1 فروردین 1405