واقعا چه ضرورتی داره که آماری به این دقت ارائه بشه؟! نمیشه این آمار رو بعد از جنگ ارائه کرد؟ اونها میگن حملات ایران بی اثره و تعداد کشتهها و مجروحها رو هی سانسور میکنن اما اینجا همه چیز با جزئیات تشریح میشود!مردم فهمیدن دشمن ما از ناکثان و اشقیاء است، پس به خودتون بیاید و انقدر آمار ندید!!!
آمارها از کمک های ترامپ به ایرانی ها چه میگوید؟
در پی حملات تروریستی دشمن، ۲۱ نفر از مدافعان سلامت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.نمایش گزارش
