28 فروردین 1405با اجرای آتشبس در لبنان، عبور کشتیهای تجاری از تنگه هرمز موقتا آزاد شد
وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتشبس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آزاد اعلام میشود.
@Sefreasheghi28 فروردین 1405در پاسخ بهفارس شده شعبه دو توئیتر ،جالبه که بعد همینا ک کامنت میذارن میگن آزادی نیستفقط پکیجای لاغری و چاقی تو کامنتا کمه.چه وضعیه خب 😐