28 فروردین 1405

با اجرای آتش‌بس در لبنان، عبور کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز موقتا آزاد شد

وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش‌بس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.
خورده نگیرید تندروهای عزیز❤️ ادامه بدین
17:15 - 28 فروردین 1405

11 واکنش
1405 بازدید



1 پاسخ

@MoHsEn1106828 فروردین 1405
باشه کندرو واداده مریض❤️