18 فروردین 1405

کپلر: ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی در خلیج فارس گیر افتاده‌اند

جدیدترین داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی نمی توانند از تنگه هرمز عبور کنند، آنهایی هم که تلاش کردند، بازگردانده شدند.
در پاسخ به آخرین پیشنهاد نخست وزیر پاکستان ۲هفته آتش بس و عدم حمله آمریکا به زیر ساخت ها و بازکردن تنگه هرمز به عنوان حسن نیت ایران برای پیشرفت دیپلماسی حسن نیت ایران فقط عدم حمله به سرمایه‌گذاری های آمریکا در منطقه تنگه هرمز در مقابل قبول شرایط دهگانه ایران و پایان دائمی جنگ در منطقه است
23:23 - 18 فروردین 1405

9 واکنش
3123 بازدید



1 پاسخ

@user170910063444151502718 فروردین 1405
داداش دو تا ویرگولم تو متنت میذاشتی متوجه بشیم چی گفتی خوب میشد