مسئولین محترم که هیچ بینش سیاسی و اجتماعی ندارید با این وضعیت قطع نت به زودی استفاده از استارلینک فراگیر خواهد شد و کنترل به طور کامل از دست نیروهای امنیتی خارج میشه قبل اینکه دیر شه کاری بکنید ادامه این وضعیت به صلاح کشور نیست واقعاً به خدا توکل کنید و نت رو وصل کنید