راه ایمان مدرسه ای برای نسل فراتر از zعیب از نوجوانانمان نیست ! ما همیشه می‌خواهیم برای همه چیز و همه کس یک نسخه بپیچیم ، مثلا برای همه درد ها ژلوفن به خورد همه بدهیم ! آنقدر برای درجا زدن فرهنگی ، فرصت سوزی کرده ایم که عاقبت متوجه شدیم که فرصتی که سوخته ، عمر یک نسل بوده !

مدارسمان شیوه های منقرض شده آموزش دین و مذهب را هنوز جوری دنبال می کنند که نتیجه اش شده همین نسل z

برای دهه ۷۰ مانند دهه ۶۰؛ برای دهه ۸۰ مانند دهه ۷۰ و برای دهه نودی ها مانند گذشته رفتار کردیم و تا به خودمان آمدیم فهمیدیم که نسلی پرورش دادیم که با فرهنگ اصیل غریبه ، با شعائر نا آشنا و برای ساختن آینده نا پخته است !

مولا علی (ع) گفت فرزندانتان را همانطور که پدرانتان شما را تربیت کردند ، تربیت نکنید!

مدارس راه ایمان، راهشان با آنچه گفتم فرق می کند ! آنقدر ظریفانه آموزش دین می دهند که دانش آموز خودش مشتاق شعائر می شود ... عاشورا موکب می زند ، نذری می دهد و رخت عزا به تن می کند ...
آدم می تواند فکر و اندیشه را در مدارس راه ایمان ببینید ! با فکر و برنامه کار می کنند ، فکری که بچه شیعه تربیت می کند ! این نسل ، نسلی است فراتر از z...
14:51 - 25 تیر 1403

2012 بازدید



1 پاسخ