سلام قطعا باید با سلبریتی و اغتشاشگران برخورد شدید بشه و جریمه های هنگفت و ممنوع الکار شدن برای اونها در نظر گرفته بشه! ولی نباید فراموش کرد اگر قوه قضائیه کار خودشو درست انجام داده بود و دزدانی مثل بابک زنجانی و انصاری و برادر روحانی و برادر جهانگیری و هر دزد بی همه چیزی رو محارب اعلام کرده بود و اعدام میشد و اکر اونقدر احمقانه کسانی که در جنگ ۱۲ روزه شرکت داشتند و رها نمیکرد امروز شاهد این ماجراها نبودیم و البته از دولت شکایتی نیست چون از روز اول هم موقع انتخابات گفت که من برنامه ای ندارم تو همون بی برنامه گی داره کشور و پیش میبره . به هرحال اشتباه از انتخاب مردم بود. و نتجه انتخاب اونها رو کل کشور پس دادند