
9**4358 پاسخ داد
@user31314 اردیبهشت 1405ادعای تازه ترامپ درباره خروج کشتیهای تجاری از تنگه هرمز
رئیس جمهوری آمریکا در اظهارتی مدعی شد که از صبح دوشنبه، عملیاتی (به ادعای او بشردوستانه) برای خروج کشتیهایی که در تنگه هرمز گرفتار هستند آغاز خواهد شد.
@user170910031458457109714 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعمرا بتونه به صورت نطامی تنگه رو وا کنه مگر اینکه پشت پرده خبری باشه. و ملت همیشه درصحنه نامحرمن ...
9**4358 پاسخ داد
@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
@user170910031458457109728 فروردین 1405در پاسخ به۲۷۰ ملیارد دلار ضرر کردیم که ۲۰ ملیارد دلار را زنده کنیم .اینهمه شهید و مجروح هم به کنار .عجب !!!!!خب از اول میداد میرفت ..آنقدر ضایع نمیشدیم
9**4358 پاسخ داد
@akramsharifi28 فروردین 1405با اجرای آتشبس در لبنان، عبور کشتیهای تجاری از تنگه هرمز موقتا آزاد شد
وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتشبس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آزاد اعلام میشود.
@user170910031458457109728 فروردین 1405در پاسخ بهچی شد .لطفا با ما رعایا هم ی توضیحی بدید.😀 مثلا شما وکیل ما هستیدو وکیل نوکر موکله ..