حسین@user170811858891 • 17 اسفند 1404در پاسخ به @user313خطاب به معدود طرفداران ترامپ:از خودتون و وجدانتون سوال کنید نسبت شما با یک فرد پدوفیلی چیه واقعا؟؟؟اگر واقعا اون رو عمو صدا میزنید،پس شما هم برادرزاده های یک پدوفیلی هستید. یا فاعلید یا مفعول...
@user170811858891 • 17 اسفند 1404