آذریجهرمی: جبهه اصلاحات نسخه «تسلیم» ایران را کادوپیچ کرد
محمدجواد آذریجهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم مفروض بیانیه جبهه اصلاحات درباره ضعف نیروهای مسلح را غلط دانست و پیشنهادات این بیانیه را راهکار «تسلیم» به جای «صلح» عنوان کرد.
من می دونم این هایی که تو نظرات فحاشی می کنند دردشون چیه. این ها کلا با انتخابات مشکل دارن. می گن مردم چرا به ما رای نمی دن. عزیز برو رفتارت رو اصلاح کن حتما نتیجه می گیری. خیلی از اصول گرا ها هم از دکتر پزشکیان حمایت کردن. خود دکتر هم که گفت من حزبی نیستم. همین کارو می کنید مردم ازتون فراری هستند دیگه.