چرا با توسعه شبکه 4g یا 5g چرا به زیرساخت در دوره برجام توجه نشد ؟به نظرم وضعیت امروز ما خیلی به به دولت فعلی و حتی قبلی تا حدودی نداره اما دولت تبدیر و امید که مدعی وصل کردن اینترنت در شرایط جنگی هستن یه سوال در زمان به به چه چه برجام چرا به زیر ساخت های IT توجه نکردید؟کسایی که مدعی هستن؟
16:43 - 24 فروردین 1405