نه خیلی هم خوب شد. تازه دومینو شروع شده فقط صبر کنین و اعتماد به مسئولین. اگر شما واقعا در میدان بودین این شبها باید بیشتر بصیرت داشته باشین. ما هم بی اعتمادیم به امریکا. اما این مذاکرات جدید فقط برای تثبیت شروط ما هست و اونا قبول کردن. اگر انجام نشد می کوبیم شون دوباره