این دفعه فرق میکنه.جز برخورد کامل و قاطع، توقعی از دستگاه قضا نداریم
در هر اغتشاشی مسئولین، خبر از برخورد قاطع با سلب کنندگان امنیت مردم میدهند ولی بعد از گذشت چندین روز وعده ها به فراموشی سپرده میشوند و دستگیر شدگان با رافعت اسلامی و یا با میانجیگری بعضی ها ازاد میگردند تا بتوانند در اغتشاشات بعدی جان و امنیت مردم را به بازی بگیرند.