مگر ۲۰۱۵ این کارو نکردن ۲۰۱۶ ترامپ زد زیرشاو بردگی ما را میخواهد و انسان عاقل دنبال عادی سازی روابط با کسی که بردگی اش را میخواهد نمی رودالبته تسلیم شدن ما فقط یک مزیت دارد آن هم اینکه اسرائیل خیلی سریع بر تمام خاورمیانه مسلط می شود و تازه مخالفان داخلی و خارجی و اعراب قدر جمهوری اسلامی را می دانند
17:20 - 23 دی 1404