26 اردیبهشت 1405

پای خودروی ملی به بم باز شد

یکی از بنیانگذاران یک‌شرکت خودرویی گفت: نخستین خودروی ملی در بم از سال آینده تولید می‌شود .
حالا در بله یا ایتا اینرا می گفتند، آسمان به زمین می آمد؟!!!!
21:24 - 26 اردیبهشت 1405

29 واکنش
8192 بازدید



1 پاسخ