فرهنگیان بدون مسکن را صاحب خانه کنید
با توجه به گرانی بیش از حد مسکن ، بعضی از فرهنگیان با چندین سال سابقه هنوز نتوانستند یک مسکن حداقلی برای خانواده خود فراهم کنند. خواهشمند است با کمک صندوق ذخیره فرهنگیان ، وزارت راه و شهرسازی و سایر ارگان های مربوطه همانند طرح مسکن اساتید، طرحی را در مورد مسکن فرهنگیان اجرا کنید تا این قشر زحمتکش بتوانند بعد از سالها کار و تلاش صاحب خانه شوند. لااقل اولویت بندی کنند و هر سال بخشی از فرهنگیان صاحب خانه شوند. مثلا فرهنگیانی که متاهل و دارای فرزند هستند و بیش از ۱۵ سال سابقه دارند و تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکردهاند در یک دوره ثبتنام شوند، در دوره بعد کسانی که سابقهشان بین ۱۰ تا ۱۵ سال است و همین طور الی آخر. واقعا درد مستاحری این روزها آنقدر سخت است که تمام تمرکز و توان را از بین میبرد چرا که تنها دغدغه معلم باید دانش آموزش باشد ولی با این شرایط نمیشود. ممنون میشوم اگر پیگیری بفرمایید چون دغدغه اکثر فرهنگیان بدون خانه است.
