3 روز پیش

همه به دنبال منابع جدید برای کالابرگ

به گفته معاون بانک مرکزی، همه به دنبال منابع جدید برای افزایش کالابرگ هستند، اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم.
۲۰ MB
پولی که با گرانسازی از جیب ملت خارج کردید الان دست کیست. وقتی توان و برنامه ریزی جهت انجام کاری را ندارید چرا برای مردم مشکل درست میکنید. بارها وعده دادید کالا برگ با تورم افزایش پیدا میکنه ، حالا می‌فرمایید همه در به در دنبال منابع جدید میگردن. این دولت در طول عمرش حتی یک کار درست انجام نداده ‌.
19:46 - 29 خرداد 1405

5 واکنش
413 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سید مهدی رزقی‌
@user1781987016692 روز پیش
من فکر کردم و به نتیجه رسیدم که با حذف ارز دولتی باید 3 دهک مردم که قشر ضعیف جامعه محسوب میشه رو بانک مرکزی نفری 5 میلیون یارانه و 5 ت کالابرگ به هر نفر از سه دهک پرداختی بزنه که اینجوری با ارز ترجیهی به مردم عادی هم نفری 500 یارانه و نفری 1 تومن کالا برگ میرسه. منصفانه به نظر میرسه.