تصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلس
مطالبه

تصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلس

مجلس در راس امور است و مجرای جاری شدن جمهوریت در حکمرانی کشور. در شرایط خطیری که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، ما مردم انتظار داریم که با گذشت بیش از ۴۳ روز از جنگ تحمیلی که ملت ایران زیر باران و برف و موشک مطالبات خود را در میدان فریاد می زنند، این مطالبات از طریق مجلس به صورت قانونی دربیاید. مطالبه ما تصویب هر چه سریعتر طرح «اعمال حقوق حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز» و تعیین تکلیف طرح «خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای» است. مطرح شدن این دو طرح و تجمیع امضای نمایندگان گرچه کاری ضروری بوده که تا به حال انجام شده اما به هیچ عنوان کافی نیست و ما مردم منتظر تصویب فوری این دو طرح می باشیم. بدیهی است که تصویب این طرح ها میتواند ضامن دست برتر ایران را در مذاکرات باشد و آمریکا را از زیاده خواهی در مورد حق مسلم هسته ای ایران و مدیریت تنگه هرمز ناامیدتر از پیش نماید. ما مردم نگران امنیت نمایندگان خود در مجلس هستیم اما همچنان که مجلس خبرگان در خطرناک ترین شرایط وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داد، تأخیر در اجرای وظایف مجلس شورای اسلامی آن هم در زمانیکه نظام اسلامی در سخت ترین شرایط قرار دارد، به هیچ عنوان از طرف ملت ایران پذیرفته شده نیست. امید است که تشکیل جلسات مجلس با تمهیدات امنیتی لازم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
09:58 - 26 فروردین 1405
سیاست
مجلس




94 پاسخ

@user17755508861826 فروردین 1405
از مطالبه شما حمایت شدلطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 🙏👇https://farsnews.ir/user1709100747030657188/1775459142813543029
9**5091

@user1709100747030657188  •  17 فروردین 1405

مطالبه رسیدگی فوری به تضییع حقوق متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۵
مطالبه

مطالبه رسیدگی فوری به تضییع حقوق متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۵

بسمه‌تعالی ریاست محترم سازمان حج و زیارت ریاست محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ریاست محترم دیوان عدالت اداری با سلام و احترام اینجانبان جمعی از متقاضیان اعزام به حج تمتع در سال ۱۴۰۵، بدین وسیله مراتب اعتراض و نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت پیش‌آمده در فرآیند اعزام حجاج و تصمیمات اخیر اتخاذشده اعلام می‌داریم. همان‌گونه که مستحضرید، زائران حج تمتع ماه‌ها پیش از موسم حج، بر اساس اعلام رسمی سازمان حج و زیارت و با اعتماد به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجوه مربوطه اقدام نموده‌اند. بسیاری از این افراد از حدود هفت ماه پیش مبالغ اولیه را پرداخت کرده و حدود چهار ماه پیش نیز کل هزینه سفر حج را به طور کامل تسویه نموده‌اند تا در موعد مقرر به این فریضه الهی مشرف شوند. با این حال، در پی شرایط خاص منطقه و تحولات امنیتی ناشی از جنگ تحمیلی و تنش‌های نظامی ایجادشده در منطقه، محدودیت‌هایی در حوزه سفرهای بین‌المللی و جابه‌جایی‌های هوایی ایجاد گردید. در ادامه این شرایط، بنا بر اعلام دولت عربستان سعودی، سهمیه حجاج جمهوری اسلامی ایران برای سال ۱۴۰۵ از حدود ۸۵ هزار نفر به نزدیک ۳۰ هزار نفر کاهش یافته است. بدیهی است چنین تحولی خارج از اراده و اختیار زائران بوده و شرایطی غیرمنتظره و ناخواسته را برای آنان ایجاد کرده است. متأسفانه در ادامه، تصمیمی که از سوی سازمان حج و زیارت اتخاذ گردیده، مشکلات و نگرانی‌های جدیدی را برای زائران ایجاد کرده است. بر اساس این تصمیم، متقاضیان در عمل با دو گزینه دشوار مواجه شده‌اند: نخست، انصراف از سفر و دریافت وجوه پرداختی؛ در حالی که با توجه به گذشت چندین ماه از زمان پرداخت و شرایط تورمی موجود در کشور، ارزش واقعی این مبالغ به طور قابل توجهی کاهش یافته و عملاً بخش مهمی از قدرت خرید آن از بین رفته است. دوم، انجام سفر به صورت زمینی از شهرهای مختلف کشور تا مدینه منوره، آن هم با تحمل مسافت‌های بسیار طولانی و دشواری‌های متعدد، و افزون بر آن پرداخت هزینه‌ای اضافی در حدود ۱۲ تا ۲۵ درصد بیش از مبالغ قبلاً پرداخت‌شده. این در حالی است که بسیاری از زائران، به‌ویژه سالمندان و افراد کم‌توان، اساساً توانایی طی چنین مسیر طولانی و طاقت‌فرسایی را ندارند و برنامه‌ریزی اولیه آنان نیز بر مبنای اعزام هوایی صورت گرفته است. در این میان لازم به یادآوری است که در سال‌های شیوع بیماری کرونا، زمانی که امکان اعزام زائران به حج وجود نداشت، سهمیه زائران ثبت‌نام‌کرده برای سال‌های بعد محفوظ ماند و آنان در سال‌های بعد بدون تحمیل هزینه اضافی و با حفظ حقوق ثبت‌نامی خود به این سفر معنوی مشرف شدند. این اقدام در آن زمان به عنوان رویه‌ای عادلانه و منطبق با حقوق زائران مورد پذیرش قرار گرفت. بر همین اساس، درخواست و انتظار منطقی ما نیز آن است که در شرایط فعلی و با توجه به اینکه کاهش سهمیه و مشکلات ایجادشده ناشی از شرایط جنگ تحمیلی و عوامل خارج از اراده زائران بوده است، مشابه همان رویه عادلانه اتخاذ گردد و سهمیه و حقوق ثبت‌نامی زائرانی که امکان اعزام آنان در سال جاری فراهم نشده است، برای سال‌های بعد محفوظ مانده و بدون تحمیل هزینه‌های اضافی و تغییرات ناخواسته در شرایط سفر، امکان تشرف آنان فراهم گردد. بدین ترتیب، زائرانی که با حسن نیت، اعتماد به سازوکارهای رسمی و تحمل فشارهای مالی نسبت به پرداخت کامل هزینه‌ها اقدام کرده‌اند، نباید در وضعیتی قرار گیرند که یا از سفر معنوی خود صرف‌نظر کنند و متحمل زیان مالی ناشی از کاهش ارزش پول شوند، یا با شرایطی متفاوت از تعهدات اولیه و همراه با هزینه‌های اضافی و دشواری‌های فراوان مواجه گردند. لذا از ریاست محترم سازمان حج و زیارت تقاضا می‌شود با در نظر گرفتن حقوق زائران، شرایط اقتصادی کشور و اعتماد عمومی که به این سازمان وجود دارد، در تصمیمات اتخاذشده تجدیدنظر نموده و راهکاری منصفانه، عادلانه و متناسب با تعهدات اولیه ارائه فرمایند تا حقوق متقاضیان تضییع نگردد. همچنین از ریاست محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم دیوان عدالت اداری تقاضا می‌گردد در صورت عدم اصلاح این روند در فرصت باقیمانده، به عنوان مراجع نظارتی و رسیدگی‌کننده به شکایات مردمی، موضوع را مورد بررسی دقیق قرار داده و نسبت به احقاق حقوق زائران و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان اقدام لازم را مبذول فرمایند. بدیهی است هدف از طرح این درخواست، صرفاً احقاق حقوق قانونی و شرعی زائران و اصلاح روندی است که در شرایط فعلی موجب نگرانی و نارضایتی گسترده میان متقاضیان شده است. امید است با تدبیر و توجه مسئولان محترم، تصمیمی اتخاذ گردد که ضمن حفظ شأن و حرمت زائران بیت‌الله الحرام، عدالت و انصاف در قبال آنان رعایت شود. پیشاپیش از توجه و رسیدگی مسئولان محترم سپاسگزاریم. با احترام جمعی از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۵

سازمان حج و زیارت کشور، سازمان حج و زیارت/ نمایندگی ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص رئیس کمیسیون اصل ۹۰(پژمانفر)، سازمان دیوان عدالت اداری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910002928459259526 فروردین 1405
در پاسخ به
از مطالبه شما حمایت شد لطفا از مطالبه ما حمایت کنید. 👇https://farsnews.ir/user1709100029284592595/1776153407164748364
h
hamid

@user1709100029284592595  •  25 فروردین 1405

مطالبه

ساخت جاده کمربندی تویسرکان توسط خبرگزاری فارس پیگیری جدی شود.

در چندین مطالبه در خبرگزاری فارس قسمت فارس من مردم تویسرکان و استان همدان خواهان ساخت هرچه سریعتر جاده کمربندی تویسرکان و همچنین پل این جاده بر روی رودخانه فصلی فاران شدند . جا دارد مسئولان تویسرکان و استان همدان به این مطالبه عمومی مردم تویسرکان و استان همدان توجه ویژه ای داشته باشند. و همچنین خبرگزاری فارس در استان همدان و شهرستان تویسرکان با یک نگاه ویژه به پیگیری ساخت جاده کمربندی تویسرکان بپردازد . خبرگزاری فارس می تواند با تهیه گزارش از میزان پیشرفت پروژه ساخت جاده کمربندی تویسرکان و همچنین موانع و مشکلات سر راه ساخت جاده کمربندی تویسرکان مردم را از کم و کیف کار مطلع سازد و همچنین خبرگزاری فارس با پیگیری مجدانه از مسئولان استانی بخصوص استاندار محترم همدان و برنامه و بودجه استان جهت رفع مشکلات اجرایی و مالی پروژه ساخت کمربندی تویسرکان موجب شتاب بخشی ساخت کمربندی تویسرکان شود.

خبرگزاری فارس، استانداری همدان، خبرگزاری فارس استان همدان، شهرداری تویسرکان، همدان، تویسرکان، جناب دکتر مفتح نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi26 فروردین 1405
در پاسخ به
🌱ناوهای آمریکایی را هدف قرار دهید و غرق کنید.https://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1776032188641637495
تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
عمار مهدوی

@Ammarmahdavi  •  24 فروردین 1405

پیشنهادها

ناوهای آمریکایی را هدف قرار دهید و غرق کنید

با توجه به تغییر فاز جدید آمریکا برای اجرای محاصره دریایی ایران و لزوم نزدیک شدن کشتی ها و ناوهای جنگی به سواحل ایران ، از نیروهای مسلح تقاضامندیم در صورت نزدیک شدن ناوگان متخاصم بدون هیچگونه ملاحظه ای ناوهای آنها را مورد هدف و غرق نمایند تا هیمنه و ژست ابرقدرتی آمریکا شکسته و تعداد کشته های زیاد و قطعی بر او وارد گردد.

نیرومسلح

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user77777777727 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17764356602028 فروردین 1405
در پاسخ به
مدیریت تنگه هرمز مطالبه ملی🇮🇷

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel29 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  29 فروردین 1405

.
مطالبه

دستاوردهای جنگ و مذاکره را با مردم در میان بگذارید

تبیین چگونگی و چرایی مذاکرات قبل و بعد از جنگ اول و دوم و دستاوردهایی که بعد از جنگ به دست آوردیم، که اگر جنگ نمی‌کردیم به آن دستاوردها نمی‌رسیدیم. مردم و دلیران شجاع دل و جان برکف در خط مقدم حضور یافتند و جان فدا کردند و جان فدا شدند و در میدان ها پرچم به دست حمایت خود را اعلام کردند و پشت رهبر عزیزشان ایستادند و لبیک گفتند . حال وقت آن است که مسئولان ، مردم را محرم خود بدانند و دستاوردهای خود را به طور شفاف اعلام کنند. با وجود این خسارات به زیرساخت‌ها و سال ها تحریم و تورم و جنگ باز مردم پشت شما ایستادند و حداقل اینکه بدانند غرامت ناشی از جنگ و تحریم چگونه از دشمن متجاوز گرفته می‌شود؟ و آیا منجر به برگشت پول های ما و رفع تحریم می‌گردد یا خیر؟ و این درگیری بر سر غنی سازی که شهدای جان برکف زیادی تقدیم این خاک عزیز کرد و با وجود اینکه دلار اجنبی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰هزار تومان رسیده و با تحمل این همه تحریم و تورم چه دستاوردهایی خواهد داشت؟ دل مردم را شاد کنید و ما را هم بعد اینهمه سال در طعم شیرین پیروزی سهیم کنید. حداقل خواسته مردم در میدان بعد اینهمه مدت ، مذاکره و جنگ این است: ۱.حتما دیه شهدا و جان برکفان این مرز و بوم از کفار گرفته شود . ۲.حتما غرامت به زیرساخت ها باید به هر وسیله‌ای گرفته شود ۳.حتما باید تحریم ها برداشته شود .و تضمین و رسمیت آن توسط شواری امنیت و سازمان ملل انجام پذیرد. ۴.حتما باید پول های مسدودی آزاد گردد. ۵.حتما باید تنگه هرمز تحت فرمان ما باشد و از کشتی های عبوری عوارض بگیریم. ۶.حتما باید جنگ به طور کامل تمام شود و مذاکرات تمدید نشود و موقتی نباشد و سایه جنگ کاملا رفع گردد.و توسط مجالس دولت های مذاکره کننده تأیید شود تا توسط دولت های بعدی نیز رسمیت و اعتبار داشته باشد.(شرطی و مشروط و مدت دار نباشد). ۷.مشاوران و مسئولانی که طرح هایشان باعث موفقیت و دستاورد این پیروزی شده معرفی و از آنها تجلیل گردد.یا برای حفظ امنیتشان در پشت درهای بسته از آنها تقدیر شود. ۸.تمام تحریم ها و قطع نامه های سازمان ملل ناشی از مکانیزم ماشه و غیره برداشته شود. ۹.فروش نفت ایران از تحریم ها خارج و مسیر برای کشتیرانی ایران کاملا باز شود. ۱۰.طعم شیرین پیروزی را مردم بعد چند دهه در کاهش قیمت ها بچشند و کاهش قیمت ارز و پول اجنبی را به چشم ببینند. ۱۱.بازار سرمایه بعد سالها در جا زدن و سقوط رونق گیرد با حمایت حداکثری نه به قصد نوسانگیری و نه در دست دلالان. ۱۲.پول ملی قدرتمند گردد.و حتی بین المللی گردد. ۱۳.نشاط و شادابی و رونق در تولید و کسب و کار توسط پول های نفتی و غیره ایجاد گردد. ۱۳.پول ها را به سمت تولید سوق دهید . ۱۴.دیگر اسم ناترازی را نیاورید و در برق و آب و و گاز قدرت اول شویم. ۱۵. کشورها را وادار کنید فن‌آوری روز دنیا را به ما تحویل دهند تا به جای مونتاژ اجناس چینی خود تولید کننده باشیم. انشاءالله خدا ی بزرگ یار و یاور مسئولان ما باشد و قدرت خود را همانطور که در میدان نشان دادند در مذاکره هم نشان دهند.

جناب آقای قالیباف، جناب آقای عراقچی، شورای عالی دفاع ملی، شورای امنیت ملی، قوه مجریه ،قضائیه و مقننه، شورای سران قوا، همه افراد محترم تیم مذاکره کننده

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel1 اردیبهشت 1405
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌افشار‌
@etratesamet2 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لطفاً مقابله با کودتای نرم پلتفرم‌های داخلی را امضا بفرماییدhttps://farsnews.ir/etratesamet/1776676531151214600
تصویر نمایه‌ی ‌افشار‌
افشار

@etratesamet  •  31 فروردین 1405

حمایت از محتوای دینی در سکوهای ملی بدون وابستگی به تبلیغات پولی
مطالبه

حمایت از محتوای دینی در سکوهای ملی بدون وابستگی به تبلیغات پولی

مقدمه در سال‌های اخیر، بسترهای دیجیتال داخلی نظیر ایتا، سروش، روبیکا، بله، آپارات، فیلیمو، نماوا، دیجی‌کالا، دیوار، ترب، نشان‌راه، اسنپ و تپسی به عنوان جایگزین‌های بومی نمونه‌های خارجی رشد کرده‌اند. این سکوها امروز نه فقط یک کسب‌وکار، بلکه زیست‌بوم اصلی ارتباطات، تجارت و فراغت میلیون‌ها ایرانی هستند. اما پرسش اساسی این است: آیا این سکوها صرفاً بنگاه‌های اقتصادی هستند یا مسئولیتی سنگین در قبال فرهنگ و ارزش‌های ملی و دینی نیز دارند؟ تجربه میدانی نشان می‌دهد مدیریت صرفاً اقتصادی و درآمد‑محور این سکوها، آنها را به سمت تولید و انتشار محتوای پرکلیک، جنجالی سوق داده است. در این فضا: ✓ محتوای قرآنی، معارفی و ارزشی بدون هزینه‌های گزاف تبلیغات، دیده نمی‌شود. ✓ گاه محتواهایی با اهداف سیاسی به دلیل بازخورد بالای الگوریتمی، در صدر می‌نشینند. ✓ زمینه برای نفوذ نرم معاندان و ترویج سبک زندگی غیرایرانی-اسلامی از طریق الگوریتم‌ها و تبلیغات هدفمند فراهم می‌آید. جایی که ارزش‌ها نه با یک حمله آشکار، بلکه با غفلت از اولویت‌دهی و سوداگرِیِ صرف به حاشیه رانده می‌شوند. تفاوت ذاتی «فرهنگ» با «کالا»؛ یک الزام قانونی سکوهای مذکور نمی‌توانند با مقوله فرهنگی مثل سایر مقولات (مانند فروش یک فیلم تجاری، یک نرم‌افزار معمولی یا یک کالای فیزیکی) برخورد کنند. کار فرهنگی ماهیتی عمومی، تمدنی و زیربنایی دارد و نباید در گرو پرداخت هزینه فعالان فرهنگی قرار گیرد. اولویت فرهنگی باید بر منفعت اقتصادی در این بسترها غلبه داشته باشد. محتوای فرهنگی نباید به ابزاری برای درآمدزایی سکوها تبدیل شود. پیشنهادات راهبردی برای تبدیل تهدیدها به فرصت و حفظ ارزش‌ها در سکوهای ملی، راهکارهای زیر ضروری است: ۱. قرارگیری رایگان محتوای فرهنگی در صدر صفحات اصلی محتوای قرآنی، دینی و ارزشی بدون نیاز به صرف هزینه از سوی تولیدکنندگان و فعالان فرهنگی، در بخش‌های ویژه و بالای سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها قرار گیرد. ۲. الزام سکوها به تخصیص بودجه مستقل برای امور فرهنگی حداقل درصد مشخصی (مثلاً ۱۵ تا ۲۰ درصد) از درآمد تبلیغاتی یا بودجه سالانه این سکوها به تولید، ترویج و حمایت از محتوای فرهنگی مذهبی اختصاص یابد. ۳. تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی مستقل، بی‌طرف و بدون تعارض منافع این کارگروه که از نخبگان فرهنگی، اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان رسانه و نمایندگان نهادهای مردمی تشکیل می‌شود، وظایف زیر را بر عهده خواهد داشت: تأیید و حمایت از محتوای فرهنگی مذهبی (بدون وابستگی به یک سکو یا نهاد خاص) نظارت عادلانه بر فعالیت‌های فرهنگی سکوها طراحی الگوریتم‌های ارزش‌بنیان به جای کلیک‌بنیان ارزیابی مستقل از عملکرد سکوها در برابر ضوابط فرهنگی ملی این کارگروه باید مستقل از مدیران سکوها و همچنین نهادهای دولتی باشد و تصمیمات آن برای همه سکوهای ملی الزام‌آور گردد. ۴. ممنوعیت دریافت هزینه از کاربر و تولیدکننده برای محتوای فرهنگی دینی بخش‌های مرتبط با قرآن، عترت، نماز، اخلاق و ارزش‌های انقلابی باید به عنوان «خدمت عمومی رایگان» در تمام سکوها فعال باشند. جمع‌بندی سکوهای ملی سرمایه‌های ارتباطی و اقتصادی کشورند، اما اگر نتوانند خود را در برابر آسیب‌های فرهنگی مصون کنند، از تهدید به فرصت تبدیل نخواهند شد. آنچه امروز ضرورت دارد، تصویب قوانین الزام‌آور برای اولویت دادن به فرهنگ بر سود، و تشکیل کارگروهی مستقل، عادلانه و غیرمنتفع است. در غیر این صورت، حتی بهترین ابزارهای ملی نیز به تهدیدی برای هویت دینی و ملی ما تبدیل خواهند شد. «فرهنگ را نمی‌توان به مزایده گذاشت؛ جایی که ارزش‌ها در معرض سود و زیان قرار می‌گیرند، نفوذ دشمن آسان می‌شود.»

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user17091005274173869823 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ع
علیرضا

@user1709100527417386982  •  31 فروردین 1405

درخواست غنی‌سازی 90 درصد برای خودکفایی علمی و پزشکی
مطالبه

درخواست غنی‌سازی 90 درصد برای خودکفایی علمی و پزشکی

همزمان با ظهور فناوری‌های نوین در عرصه انرژی و پزشکی، جهان شاهد تحولات بنیادینی در نحوه بهره‌برداری از انرژی اتمی است. اگرچه ایران همواره پایبند به منشور ملل متحد و تعهدات خود در قبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بوده است، اما محدودیت‌های تحمیلی در سطح فناوری، دسترسی ما را به برخی از پیشرفته‌ترین کاربردهای غیرنظامی این علم محدود ساخته است. اینجانبان به نمایندگی از خواست عمومی برای پیشرفت علمی و رفع موانع توسعه، درخواست داریم تا برنامه غنی‌سازی اورانیوم تا سطح ۹۰ درصد (Highly Enriched Uranium - HEU) به عنوان یک نیاز راهبردی و غیرنظامی، مجدداً با قوت بیشتری در اولویت‌های ملی قرار گیرد. این درخواست نه برای اهداف تهاجمی، بلکه پاسخی هوشمندانه به چالش‌های فنی در بخش‌های حساس زیر است: ۱. ارتقای ظرفیت تولید ایزوتوپ‌های پزشکی و نجات جان بیماران صنعت پزشکی هسته‌ای ایران برای تولید ایزوتوپ‌های حیاتی (مانند موبدینم-۹۹ و سایر ایزوتوپ‌های درمانی) نیازمند راکتورهای تحقیقاتی با بازدهی نوترونی بسیار بالا است. استفاده از سوخت غنی‌شده تا ۹۰ درصد امکان طراحی راکتورهای تحقیقاتی کوچک‌تر، ایمن‌تر و با دوره سوخت طولانی‌تر را فراهم می‌کند. این امر منجر به افزایش چشمگیر ظرفیت تولید داروهای هسته‌ای برای درمان سرطان و بیماری‌های نادر شده و وابستگی کشور به واردات این مواد استراتژیک را به صفر می‌رساند. ۲. پیشبرد مأموریت‌های فضایی و انرژی پایدار در عصر جدید اکتشافات فضایی، منابع انرژی سبک، فشرده و بادوام حیاتی هستند. برای مأموریت‌های بلندمدت فضایی (ماه و مریخ) و نیز توسعه کشتی‌های یخ‌شکن هسته‌ای جهت بازگشایی مسیرهای تجاری قطب شمال، به راکتورهای شکافت فشرده‌ای نیاز است که تنها با سوخت‌های با چگالی انرژی بالا (مانند اورانیوم ۹۰٪) قابل بهره‌برداری کارآمد باشند. این فناوری، گامی بلند به سوی استقلال انرژی و پیشبرد برنامه فضایی ایران در سطح جهانی است. ۳. توسعه فناوری‌های هسته‌ای نسل آینده (فیزیک پایه و تحقیقات پیشرفته) دستیابی به غنی‌سازی ۹۰ درصد، نشان‌دهنده تسلط کامل بر چرخه سوخت هسته‌ای است. این دستاورد علمی، زیرساختی حیاتی برای تحقیقات پیشرفته در فیزیک پلاسما، تولید سوخت برای راکتورهای نسل چهارم و توسعه فناوری‌های کم‌مصرف و پاک فراهم می‌آورد. این امر نه تنها اقتدار علمی کشور را تقویت می‌کند، بلکه تضمین‌کننده امنیت انرژی در بلندمدت است. پیشنهاد ما به مسئولان محترم: مجوزهای لازم جهت توسعه زیرساخت‌های غنی‌سازی تا سطح ۹۰ درصد را با تمرکز بر کاربردهای تحقیقاتی، پزشکی و فضایی صادر فرمایید. از فشارهای سیاسی و محدودیت‌های بی‌اساس که مانع پیشرفت علمی نخبگان این مرز و بوم می‌شود، کاسته شده و با رویکردی حمایتی، بستر لازم برای تجاری‌سازی و توسعه این فناوری‌های حساس فراهم آید. ما معتقدیم که علم هسته‌ای، حق طبیعی هر ملتی برای بقا و پیشرفت است. استفاده از فناوری غنی‌سازی تا هر سطحی، نه تنها نقضی بر قوانین بین‌المللی نیست، بلکه وظیفه‌ای ملی برای رفاه مردم و اعتلای جایگاه علمی ایران در جهان است. بیایید با عبور از ترس‌های کهنه، راه را برای نسل آینده‌ساز ایران هموار کنیم. با احترام، جامعه علمی و مردم ایران

رئیس جمهور، سازمان انرژی اتمی، مجلس شورای اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
@Delsokhte3 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از پویش شما حمایت شد لطفا شما هم از پویش ما حمایت کنید.https://farsnews.ir/Delsokhte/1776012770596154803
تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
دل سوخته

@Delsokhte  •  23 فروردین 1405

پیشنهادها

ایجاد حساب‌های رسمی برای سامان‌دهی کمک‌های مردمی به حوزه‌های دفاعی

طبق اعلام رسانه های معتبر افرادی هستند که به خواست خودشون و برای دفاع از ایران عزیزمون از مال و اموال خودشون گذشتند و اون رو برای دفاع و سرافرازی و پیروزی ایران عزیز به سپاه پاسداران هدیه کردند و خواستن که این پول صرف قدرت دفاعی کشور،به خصوص در این شرایط حساس بشه! نمونه آخر خانومی که یک میلیارد طلای خودشو بخشید تا صرف قدرت دفاعی کشور بشه. افراد زیادی هستند که دلشون میخواد در این مورد مهم و حیاتی در حد توان کمک کنند و اینطوری سهم خودشون در دفاع از کشور و پشتیبانی از نیروهای نظامی که با جان و مال و زندگیشون در حال حراست و پاسداری از این آب و خاک هستند رو ادا کنند .. در صورت امکان شماره حساب و یا مکان های خاصی برای این امر به وجود بیاد و اطلاع رسانی انجام بشه که اگر کسی خواست به جبهه کنه راه و روش این کار مشخص باشه.. همونطور که در جنگ تحمیلی اول این کار انجام می‌شد و مردم با هر چیزی که میتونستن به جبهه کمک می‌کردند. البته این یک پیشنهاد و خود مسئولین باید تصمیم بگیرند .

دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤلین مربوطه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user1750401675144 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از مطالبه شما حمایت شد لطفا از مطالبه ما حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user175040167514/1774430126350614892
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  5 فروردین 1405

مطالبه

گره ۱۰ ساله ترافیک در فیاض‌بخش تویسرکان؛ دیوار مخروبه‌ای که باز نمی‌شود

این روزها ترافیک خیابان های تویسرکان تبدیل به معضلی برای شهروندان تویسرکانی شده است. معضلی کلافه کننده که از ساعات ابتدایی صبح تا حتی ۱۲ شب و حتی ساعت یک نیمه شب ادامه دارد. مسیری چند ثانیه ای را مردم تویسرکان گاهی تا نیم ساعت در گره ترافیکی و قفل ترافیکی متوقف می شوند. این گره های ترافیکی علاوه بر تلف کردن وقت افراد گاه باعث عصبی شدن رانندگان و شهروندان تویسرکانی نیز می شود. با وجود اینکه چندین گره ترافیکی تویسرکان مانند گره خیابان فیاض بخش به کوچه قیام با عقب نشینی یک دیوار مخروبه که جهت عقب نشینی با ساخت درمانگاه جدید سادات امامی وسط کوچه باقی مانده است بیش از ۱۰ سال است به حال خود رها شده است و در عین ناباوری مسئولین تویسرکان هیچ عزمی جهت حل این مشکل که دیوار مخروبه مربوبه دستگاه‌های دولتی است ندارند. عدم بازگشایی موقت جاده کمربندی شمالی تویسرکان نیز برای تردد موقت و اورژانسی خودروهای سنگین و افرود نیز تاکنون در تویسرکان محقق نشده است.

استانداری همدان، دادستان شهرستان تویسرکان، شهرداري تویسرکان، فرمانداری تویسرکان، شورای شهر تویسرکان، تویسرکان، همدان، ترافیک تویسرکان، سرکان، امام جمعه تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد هوتی پور‌
@mohammad_hotipoor4 اردیبهشت 1405
م
مهرداد

@Mehrdadind  •  23 فروردین 1405

ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

مطالبه

درخواست ابلاغ مصوبه دستمزد کارگران

کارگران وفادارترین قشر به کشور هستند و در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط و بحران‌ها، سنگر تولید را خالی نخواهند کرد. در حال حاضر شرایط مالی زندگی کارگران به دلیل تورم و مشکلات عدیده اقتصادی بسیار دشوار شده است و تاب‌آوری معیشتی این قشر به کمترین حد خود رسیده است. ضرورت دارد که مصوبه دستمزد هرچه زودتر ابلاغ شود تا بخشی از نگرانی‌های جدی نیروی کار مرتفع گردد؛ چرا که هرگونه تأخیر در این زمینه، مستقیماً امنیت روانی تولید را به خطر می‌اندازد. اگر مصوبه دستمزد به‌موقع ابلاغ و عملیاتی نشود، کارگران در واحدهای کوچک و صنفی با مشکلات بسیار بزرگ‌تری روبرو خواهند شد، زیرا این واحدها بر خلاف صنایع بزرگ، توان مقابله با شوک‌های معیشتی طولانی‌مدت را ندارند. ضمن اینکه افزایش حق مسکن نیز هنوز در هیات دولت مصوب و ابلاغ نشده است!!!

هيئت دولت، وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17091008318308156015 اردیبهشت 1405
با سلامبا توجه به جنگ رخداده و ضرر کارگاههای کوچک و همچنین فرمان امام خامنه ای جوان جهت کمک و یاری یکدیگر و شعار سال جدید پویشی راه اندازی شده تا بتوانیم حداقلها را برای عدم تعطیلی این کارگاهها فراهم نماییم.https://farsnews.ir/user1709100004614981386/1775301716397005933
9**6753

@user1709100004614981386  •  15 فروردین 1405

مطالبه

پویش مردمی احیای ۱۱۰ کارگاه کوچک؛ لبیک به شعار سال رهبر انقلاب

شکوفایی اقتصادی با حمایت از تولید ملی مهمترین خواسته رهبر شهید انقلاب و همچنین شعار سال رهبر جدید انقلاب اسلامی با حمایت از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی محقق خواهد شد. با توجه به شرایط جنگ ۱۲ روزه و تورم اقتصادی در سال گذشته و همچنین جنگ رمضان بسیاری از کارگاه های کوچک دچار مشکلات اقتصادی شده و در آستانه تعطیلی و یا تعدیل نیرو قرار دارند. در این پویش از ایران همدل درخواست داریم با ایجاد یک پویش با کمک شما هموطنان عزیز به حمایت و احیا فعالیت ۱۱۰ کارگاه کوچک تولیدی با پرداخت یک ماه حقوق کارگران، بپردازد. انشا‌ءالله #نهال_امید در دل کارگران کاشته و از این دوران با حداقل زیان به کارگاههای کوچک و بیکاری کارگران عزیز عبور کنیم.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse995 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌علی شریعت زاده‌
@Alishariatzadeh7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🚨لطفا حمایت بفرمایید 🚨👇👇👇👇👇👇👇👇https://farsnews.ir/Alishariatzadeh/1777272192946402611
تصویر نمایه‌ی ‌علی شریعت زاده‌
علی شریعت زاده

@Alishariatzadeh  •  7 اردیبهشت 1405

رایگان‌سازی اینترانت داخلی در شرایط محدودیت‌های اینترنتی
مطالبه

رایگان‌سازی اینترانت داخلی در شرایط محدودیت‌های اینترنتی

رایگان‌سازی اینترانت داخلی در شرایط محدودیت‌های اینترنتی جناب آقای رئیس‌جمهور با سلام و احترام، در شرایط کنونی کشور، اتخاذ #تصمیمات_امنیتی و جایگزینی اینترنت بین‌الملل با اینترانت داخلی با همراهی صبورانه مردم مواجه شده است. اما نکته‌ای که موجب گلایه و فشار مضاعف بر شهروندان شده، تداوم یا حتی افزایش هزینه‌های دسترسی به شبکه در دورانی است که عملاً امکان استفاده از #خدمات_جهانی میسر نیست و دسترسی صرفاً به #منابع_داخلی محدود شده است. از #دولت محترم انتظار می‌رود در راستای حمایت از #حقوق_شهروندی و کاهش فشارهای اقتصادی، تا زمان رفع محدودیت‌ها و برقراری #وضعیت_عادی، *«اینترانت داخلی» را به‌صورت #رایگان و یا با تعرفه‌ای کاملاً حمایتی** در اختیار مردم قرار دهد. انتظار می‌رود این اقدامِ تسهیل‌گر، در کنار #مسئولیت‌پذیری_مردم، به نمادی از همراهی و درک متقابل دولت و ملت در روزهای سخت تبدیل گردد.

ریاست جمهوری محترم دکتر مسعود پزشکیان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user1777268960817 اردیبهشت 1405
حمایت شد ،به امید موفقت شمالطفا از پویش ما کارمندان مظلوم شرکت ایرانسل هم حمایت کنیدباتشکرhttps://farsnews.ir/Irancell_old_staff_1405/1777198438466309981
در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می‌ تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد
مطالبه

از خط ایرانسل تا خط زندگی؛ روایت تغییر قرارداد کارمندان ایرانسل

در خط مقدم ارتباطات، ایرانسل و تصمیمی که می‌ تواند به خاموشی صدای وفادارترین نیروهایش بینجامد در روزگاری که کشور با فشارهای اقتصادی، محدودیت‌های بین ‌المللی و شرایط جنگی در بخش‌ های مختلف مواجه است، انتظار از شرکت‌ های بزرگ ملی، نه تنها رشد اقتصادی، که رفتار مسئولانه و حمایتی با نیروی انسانی است، آن سرمایه‌ های انسانی که سال ‌ها بی‌ وقفه پشت خطوط پاسخگویی و پشتیبانی، صدای کشور را زنده نگه داشته‌اند. اما خبرها از تصمیم ایرانسل برای تغییر مدل همکاری با کارمندان بخش ارتباط با مشتریان، از استخدام مستقیم به پیمانکاری یا واگذاری به شرکت‌ های زیرمجموعه، نگرانی عمیقی در میان کارکنان و فعالان حوزه ارتباطات ایجاد کرده است. این تصمیم در فضایی طرح شده که دولت و حاکمیت دقیقاً در مسیر رسمی ‌سازی نیروهای پیمانی و قراردادی قدم گذاشته‌اند، یعنی در زمانی که سیاست‌ های کلان کشور بر تثبیت و امنیت شغلی کارکنان تاکید دارد، یکی از بزرگترین شرکت ‌های فناوری ارتباطی تصمیمی خلاف جهت این مسیر را اتخاذ کرده است. همکاران ارتباط با مشتریان ایرانسل تنها کارمندان عادی نیستند، آن‌ها نیروهایی هستند که در تمامی بحران ‌ها و شرایط خاص، حتی پیش از آنکه مدیریت تصمیم بگیرد، وظیفه خود را درک کرده‌اند: از ایام کرونا که تماس‌ های مردمی چندین برابر شد، تا دوره‌ های فشرده پروژه‌ های ملی، و حتی جنگ ‌های ۱۲ روزه و جنگ رمضان که کشور در اوج اضطراب اقتصادی و فکری بود، این نیروها با از خودگذشتگی، همدلی و احساس مسئولیت، پشت خط ماندند و در تمامی قسمت ها پیگیر و دغدغه مند حل مشکلات مشترکان بودند تا ارتباط قطع نشود، نه فقط ارتباط مردمی، بلکه "اعتماد ملی". تصمیم امروز، اگر بدون توجه به این پیشینه و زحمات اتخاذ شود، می ‌تواند پیام خطرناکی برای اعتماد داخلی کارکنان و حتی دیدگاه بیرونی مشتریان داشته باشد، پیمانکاری نیروهای ثابت پشتیبانی، در عمل به معنای برون ‌سپاری امنیت شغلی، کاهش انگیزه انسانی و در نهایت، تضعیف رابطه میان برند و مردم است. در شرایطی که همه برای حفظ انسجام ملی و آرامش اجتماعی تلاش می‌کنند، نه تنها درست نیست از بار مسئولیت کاسته شود، بلکه بجاست در مسیر تثبیت جایگاه و شأن نیروی انسانی، پیشگام باقی بمانیم. ما در این پویش از مدیریت محترم ایرانسل و نهادهای بالادستی و نظارتی، دولت و مجلس شورای اسلامی در جایگاه سیاست‌گذار، قوه قضائیه به عنوان حافظ صیانت از حقوق کار، و رسانه‌ های متعهد دعوت می ‌کنیم تا با مداخله‌ای پیشگیرانه، این تصمیم را در ترازوی واقعیت‌ های دشوار اقتصادی، الزامات امنیت شغلی و انصاف سازمانی قرار دهند و اجازه ندهند در شرایط حساس کنونی، سرمایه ‌های انسانی یک مجموعه ملی دچار تزلزل شوند. ایرانسل، یادمان نرود: در تمام آن بحران ‌ها، این نیروهای پاسخگو بودند که برای شرکت مانده‌اند. شاید وقت آن رسیده است شرکت نیز برای آن‌ ها بماند.

ایرانسل، مدیرعامل ایرانسل، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، هيئت دولت، قوه قضائیه، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، رسانه ها و خبرگزاری ها، سازمان بازرسی کل کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein8 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از این پویش نیز حمایت بفرماییدhttps://farsnews.ir/MeghdadHossein/1777203800282109922
تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
مقداد حسین

@MeghdadHossein  •  6 اردیبهشت 1405

پیشنهادها

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن آپ اسکرولد | Upscrolled

این برنامه در ایران فیلتر نمی باشد به تازگی پیام رسان ایکس (توئیتر) اقدام به حذف تیک آبی مسولین ایرانی کرده است، با توجه به دشمنی دیرینه مقامات آمریکایی و برخی سران اروپایی هم چنین سوء استفاده این مقامات از ابزارهای هوش مصنوعی و پیام رسان ها علیه امنیت ملی ایران، به جهت جلوگیری از هرگونه اقدام مخرب در مواقع حساس از مسئولین محترم تقاضا داریم این پیام رسان‌ها را به طور رسمی ترک کرده و از این پس از از برنامه جهانی Upscrolled جهت انتقال پیام‌ها استفاده کنند. تا الان سردار قاآنی و سردار مجید موسوی نیز در این برنامه حساب کاربری ایجاد کردن .

کشور، مردم و مسئولان مربوطه ونمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه