درخواست تعویق زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۵ به اسفندماه
مطالبه
درخواست تعویق زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۵ به اسفندماه
آزمون ورودی دکتری (Phd) هر سال در اسفندماه برگزار میشد، اما امسال به دهم بهمنماه منتقل شده و داوطلبان از زمان ثبتنام تا روز آزمون، زمان کمی برای مطالعه در اختیار دارند؛ مخصوصاً دانشجویان سال آخر دورهی کارشناسی ارشد که در ماههای دی و بهمن درگیر امتحانات پایانترم خود نیز هستند. لذا خواهشمندیم آزمون مذکور مثل سالهای گذشته به اسفندماه موکول شود تا داوطلبان فرصت بیشتری برای مطالعه و حفظ آمادگی برای شرکت در آزمون داشته باشند.
وزیر علوم، دکتر سیمایی صراف، سازمان سنجش و آموزش کشور، رئیس جمهور، رئیس مجلس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر علوم، دکتر عموعابدینی
