اینبار هم تیم مذاکره ایرانی صدالبته با قبول مسئولیت دکتر پزشکیان در حال زدن یک گند تاریخی بسیار شدید میباشد که فقط امیدواریم به هر نحو ممکن که شده از بیخ این معامله بهم بخورد و با یک زلزله صد ریشتری در ساختار تیم مذاکره و هیئت پشتیبانی کننده وزارت خارجه آن سریعا به اصول ده گانه رهبری تعیین شده بازبگردیم!!!یقینا کمترین کاری که آنها انجام خواهند داد مواد خوراکی آلوده که گندش سالها بعد درخواهد آمد را به یک ترور وسیع جامعه ایرانی خواهند پرداخت!! آدم بایست یک هالوی بتمام معنا باشد که اینرا نفهمد و از یک دشمن پنجاه ساله بیکباره بعد پنجاه سال اولین خریدش حجم مواد مرتبط با خوراکی صنایع غذایی نباشد چیزی که حداقل بایست بعد سی سال معاملات سالم در سایر عرصه ها و بوجود آمدن شناخت بینهایت وسیع ایجاد بگردد که اینهم با شیطان بزرگ غیرممکن است!!!خود سگ زرد ترامپ جنایتکار در سخنرانی انتخاباتی تگزاس قبل اولین ریاست جمهوری بصراحت به اوباما بدوبیراه میگفت و گوشزد مینمود اگر وی رئیس جمهور میبود ایران را مجبور میکرد بجای ایرباس فقط از بوئینگ خرید کنند با پولهای برجامی آنهم قطعا هواپیماهای با قطعات خراب به آنها تحویل میدادیم که چند ماه بیشتر درست کار نکنند!!فاصله کلی تیم مذاکره ما با مکتب شهدایی ما که ستاره های بی نظیری چون ابراهیم هادی ماشالله پیل افکن شهید فهمیده و هزاران شهید گمنام و خوشنام دیگر دارد یقینا چیزی در حدود صدهزارسال نوری است وگرنه بی برو برگرد از ده گانه رهبری آنهم درحالیکه تمام شرایط روانی جنگ مهیا بود کوتاه نمی آمدند و با مهارت و امریکادوستی عناصر پشت پرده پله پله شرایط بنفع آمریکا طوری رقم خورد که گویی ما بودیم درخواست آتش بس دادیم متاسفانه.......
09:02 - 2 تیر 1405