7 فروردین 1405

مالکی: می‌توان سالانه ۸۰ میلیارد دلار از تنگه هرمز درآمد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، گفت: با تدوین قانون جامع برای دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری، می‌توان سالانه تا ۸۰ میلیارد دلار برای ایران درآمد ایجاد کرد.
خدا بدهد هزار برکت انشالله این دیگه سود نیست این حکم سرشیر غلیظ سطل ماستمان است که مثالا اندازه دو سطل ماست برایمان ارزش افزوده دارد و از طرف دیگر نکات ظریف دیگری دارد که حجم برابری پولیش را با مثالا صادرات پسته میگو سایره حداقل ده بیست برابر میکند و این یعنی اثر این پول بر اقتصاد ملی مان اگر انشالله عرضه درست داشته باشیم و پاکسازی سرمایه داران صهیونیست صفت را نیز از اقشار سایه داخل مملکت که باطنا ضدنظام و ظاهرا کارآفرین زالوصفت هستند را نیز بدرستی انجام بدهیم حداقل اثر جهشی ده تا بیست برابری نسبت به کل اقتصاد قبلیمان برایمان به ارمغان خواهد آورد!!! و این یعنی اثر جانفدا نمودن رهبر بینهایت عزیز شهیدمان برای کل ملت ایران که تا عمر داریم بایست در فراقش و مظلومیت شهادتش بسوزیم!!! صدالبته تنها التیام بخش دردهایمان له نمودن آمریکای جنایتکار و صهیونیستهای پلید و این گاوهای شیرده واقعا تعفن آمیزشان خواهد بود و انشالله بازپس‌گیری چند جریب از سرزمین‌های آبا اجدادیمان به اذن الله..
11:55 - 7 فروردین 1405

2090 بازدید