کینهایبهقدمتتاریخ بوکسورها و کلا رزمیکارها وقتی میتوانند بر حریفشان غلبه کنند که یا گارد حریفشان را باز کنند یا به هر دلیلی اگر گارد حریفشان باز شد از فرصت استفاده کنند. لیبرالها اساسا وارد درگیری نمیشوند. همیشه و همه جا با همه میسازند. از لیبرالیسم هم داعش بیرون میآید هم اسلام رحمانی! هم شیخ بیرون میآید هم مکلا! هم زاهد بیرون میآید هم قارون! هم اصلاحطلب و هم اصولگرا! چرا که مهمترین ویژگی لیبرالها، نفاق است! اتفاق نادری که این روزها افتاده است، بیرون آمدن از پشت پرده نفاق و باز شدن گارد لیبرالهاست. آنقدر هم ناشیانه و وقیح بیرون آمدند و آنقدر اشتباه و مضحک گاردشان را باز کردند که هر ایرانی با غیرتی راهش را از این جماعت جدا خواهد کرد و بر دهان کثیفشان خواهد کوبید. یبرالها این روزها هم اصولی از قانون اساسی را هدف گرفتند که مستقیما "منافع عموم مردم" را تامین میکند و هم "بهشتی" را نشانه رفتند که در مقابلش جز جهنم نخواهد بود. توهین بزرگی که به شهید بهشتی عزیز میکنند نه از سر جهل که از سر بغض و کینه است. هفته نامه تجارت فردا قانون اساسی را میراث کمونیستها و شهید بهشتی و بزرگان انقلاب را تحت تاثیر چپها معرفی میکنند. کینهی لیبرالها از شهید مظلوم ما تمامی ندارد کینهای به قدمت تاریخ. همان کینهی تمام شیاطین جن و انس از اولیاء خدا... کینهی ظلم از عدالت کینهی ابلیس از آدم کینهی شر از خیر کینهی باطل از حق و حقیقت...