تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌9**1193‌

9**1193

@user1709100051014522442
تاریخ پیوستن: شهریور 1398

9**1193 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌نیلوفر بوربوری‌
@N_bourbouri3 اردیبهشت 1405

فقط ۲ بانک جریمه دیرکرد اقساط را برمی‌گردانند

طبق اطلاع خبرنگار فارس بانک‌ها هیچ الزامی در عدم اخذ جریمه دیرکرد پرداخت اقساط ندارند و بانک مرکزی نیز هیچ الزامی در این خصوص نداشته است به همین خاطر فقط دو بانک قصد دارند جریمه‌ها را برگردانند.
@user17091000510145224423 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام ....والله بانک ملی که جریمه ها رو تا قرون اخر از ما گرفت ......اصلا به روی مبارکش هم نیاورد بخشنامه رو......تا الان هم از عودت خبری نیست.....انگار نه انگار این تاخیر پرداخت اقساط بخاطر قطعی اپلیکیشین خود بانک ملی بوده.......عادت کردیم به این دستورات بی پشتوانه و عدم توجه بانکها.....

9**1193 پاسخ داد

@user1768667193728 دی 1404
در پاسخ به
بنده به عنوان یکی از سربازان پیرو امام حجت امام حسین کاظمی (ص) خواستار تفسیر دقیق این متن خبری و بازنشر ان در سطوح والای حق هستم تا ان را به گوش ارتشش برسانم. از سربازان او میخواهم بتازید که پیروزی نزدیک است....
بتاز که دیوانه تاختش هم دیوانه بازیه....باریک الله به هر چی خل و چله...... ولی با اینکارا فقط خودت رو مسخره کردی عزیز دل




این خبر حذف شده است.

در پاسخ به
اقای کاظمی با هفتاد اکانت.....اخه خوب مراعات کن خودت رو لو نده....راستی با این وضعیت اینترنت چطوری از البانی بهت دستور میدن؟؟؟؟؟اها اول شروع ماموریت توجیه کامل کردن بهت.....خداقوت....یه لحظه بلند شو از پشت سیستم....زخم بستر شدی اخه اکانت فیک یا ربات خانم


9**1193 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌حسینی های‌
@user17685665446026 دی 1404
در پاسخ به
گاز فندک رو قطع کنید اینترنت رو وصل کنید
در پاسخ به و
خیلی با مزه ای..... راستی دوستات تو البانی بهت نگفتن اونجا از این شوخیها کنی چکارت میکنن؟؟؟؟




این خبر حذف شده است.

در پاسخ به و
حالا اروپا و امریکا تجزیه نکرده؟؟؟هرات رو انگلیس نگرفت؟؟؟بحرین رو امریکا تجزیه نکرد؟؟؟؟ابوموسی را تا تجزیه نبردن که خوشبختانه انقلاب شد؟؟؟؟ارارات رو کی از ایران گرفت؟؟؟؟؟و قس علیهذا





9**1193 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مریم عرب انصاری‌
@Ansari19 دی 1404

شهادت ۳ مأمور در حمله اغتشاشگران مسلح به یک کلانتری

شب گذشته اغتشاشگران مسلح در تهران به مراکز عمومی، خصوصی و امنیتی حمله کردند، در این بین مراکز پلیس از جمله کلانتری‌ها نیز از تعدی این آشوبگران در امان نماند.
در پاسخ به
اقایان....اینها پیاده نظام اسراییل هستند....شمارو قسم به تمام مقدسات در میدان جنگ سرباز خودی رو خلع سلاح نکنید....اینها نیروی زمینی اسراییل هستند بعد از اتش تهیه خرداد...این اغتشاشات مرحله دوم او جنگ ۱۲روزه هست....به سربازان بی دفاع مجوز استفاده از سلاح بدین....

9**1193 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سیاسی‌
@politics19 دی 1404

شلیک مستقیم به سر، شیوه مشترک کشته‌سازی تروریست‌ها

در حوادث شامگاه گذشته گزارش‌های متعددی از سراسر کشور حاکی از یک شیوه خطرناک برای کشته‌سازی حکایت دارد.
در پاسخ به
اقایون...حضرات....مسیولین محترم...اینهاپیاده نظام اسراییل هستند که به میدان اومدن....بعد از اتش تهیه خرداد امروز پیاده نظام دشمن به میدان اومده...چرا نیروهای خودمون رو دست بسته و بدون سلاح میفرستین میدان جنگ؟؟؟؟

9**1193 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مریم عرب انصاری‌
@Ansari19 دی 1404

هشدار سخنگوی فراجا به آشوبگران و مزدوران بیگانه

سخنگوی فراجا سردار سعید منتظرالمهدی می‌گوید که از این به بعد پلیس در مواجهه با آشوبگران غوغا طلب و مزدوران بیگانه به شدت برخورد می‌کند.
در پاسخ به
سلام...در خرداد جنگ اسراییل با کشورمان با اتش تهیه مستقیم رژیم صهیونیستی بود و الان نیروهای پیاده دشمن وارد جنگ با کشورمان شده اند....قایله این روزها ادامه جنگ ۱۲روزه هست....نباید اینجا هم کوتا بیایم و باید با ترکیب جنگی دشمنرو زمینگیر کنیم.....متاسفانه برخی فریب خوردگان در نقش پیاده نظام اسراییل وا…نمایش بیشتر