3 اردیبهشت 1405

فقط ۲ بانک جریمه دیرکرد اقساط را برمی‌گردانند

طبق اطلاع خبرنگار فارس بانک‌ها هیچ الزامی در عدم اخذ جریمه دیرکرد پرداخت اقساط ندارند و بانک مرکزی نیز هیچ الزامی در این خصوص نداشته است به همین خاطر فقط دو بانک قصد دارند جریمه‌ها را برگردانند.
سلام ....والله بانک ملی که جریمه ها رو تا قرون اخر از ما گرفت ......اصلا به روی مبارکش هم نیاورد بخشنامه رو......تا الان هم از عودت خبری نیست.....انگار نه انگار این تاخیر پرداخت اقساط بخاطر قطعی اپلیکیشین خود بانک ملی بوده.......عادت کردیم به این دستورات بی پشتوانه و عدم توجه بانکها.....
10:08 - 3 اردیبهشت 1405

123 بازدید