23 اردیبهشت 1405

علی‌آبادی: تابستان خاموشی نخواهیم داشت

وزیر نیرو با اشاره به نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، ضمن تشریح آمادگی‌ها برای تأمین آب و برق تابستان، تأکید کرد که با همکاری مردم و افزایش ظرفیت تولید، وضعیت امسال از سال گذشته به مراتب بهتر خواهد بود و امید است تابستان بدون خاموشی سپری شود.
کارخونجات رو زدن. تقاضای برق اونا دیگه وجود نداره.
19:02 - 23 اردیبهشت 1405

18 واکنش
3216 بازدید