بازی ایران با حریفان در آمریکا در شرایط نا برابر انجام میشود. بازیکنان ایرانی شب در یک کشور دیگر هستند و فقط برای بازی به آمریکا می روند این شرایط دشمن، برای کار فرهنگی است و مشخصا برای بازی فوتبال است علیرغم دانستن این کار فرهنگی اما دشمنی آمریکا کاملا مسخره و نامردی است.