26 خرداد 1405

افسوس سرمربی نیوزیلند بعد از بازی با ایران

سرمربی نیوزیلند بعد از تساوی مقابل ایران از اینکه نتوانستند به پیروزی برسد، افسوس خورد.
بازی ایران با حریفان در آمریکا در شرایط نا برابر انجام میشود. بازیکنان ایرانی شب در یک کشور دیگر هستند و فقط برای بازی به آمریکا می روند این شرایط دشمن، برای کار فرهنگی است و مشخصا برای بازی فوتبال است علیرغم دانستن این کار فرهنگی اما دشمنی آمریکا کاملا مسخره و نامردی است.
13:21 - 26 خرداد 1405