«شهردار تهران را برکنار کنید» این عنوان یک پویش اینترنتی است که سه ماه پیش در اعتراض به شایعه قطع درختان پارک قیطریه ثبت شد اما چند روزی است به خبر اول برخی رسانهها تبدیل شده است.
ایشون بیشتر به درد سازمان تبلیغات اسلامی میخورن، یه سر پارک های شهر بزنید مثل خرگوش دره، هیچ سرویس بهداشتی فعال نیست، ساعت کاریش شده تا ۲۱... رفتم شهرداری منطقه ۵ حراست شکایت کردم، هیچکس جواب نمیده، همشپن دغدغه ریا و ظاهرسازی دارن مردم برای رفاه و آسایش به انقلابی و غیر انقلابی کار ندارن...