@user1768490533699 اسفند 1404در پاسخ بهاین پایگاه ها رو که دو روز پیش تخلیه کردند ، چرا ناو ها رو نمیزنید؟ مگه رهبر نگفت سلاحی داریم که میتونیم غرق شون کنیم ؟ پس چی شد؟
@user1768490533699 اسفند 1404در پاسخ به ومگه اون ها صبر کردند؟ توی کمتر از یک ساعت اون همه حا رو زدندزیر ساخت ها رو دارند میزنند، اینها سرمایه های ملی اند و در جواب زیرساخت های کشور ایران کجا رو زده؟ پایگاه های خالی رو ، عجیب نیست؟