31 اردیبهشت 1404
خدشه به هویت زنان کرد با اقدام نمایشی در مراسم استقبال رسمی
مطالبه

خدشه به هویت زنان کرد با اقدام نمایشی در مراسم استقبال رسمی

در حالی که ایرانیان در شوک اقدام حاکمان عربی در استقبال از ترامپ بودیم و در حال نقد آن رفتار که برای استقبال از ابرقدرت فعلی جهان که می‌تواند به راحتی با بهانه دموکراسی و حقوق بشر یک شبه حکام عرب را سرنگون کند! همزمان! در ایران برای مسئول یک اقلیم، ناموس ایرانی را به سبک حکام عرب بزک کرده و با پوششی که درخورِ جایگاه، منزلت و کرامت زن ایرانی نبوده است، برای استقبال مسئول اقلیم کردستان عراق به خط می‌کنند! به راستی چرا ائمه جمعه‌ها، علما و مراجع و نمایندگان مجلس، ساکت مانده اند!؟ آقای استاندار حرمت نگه نمی‌دارد! و با نمایش زنان اسب‌سوار فرهنگ این سرزمین را به سخره گرفت! استاندار کردستان با نمایش‌های پرحاشیه و اقداماتی نمایشی مانند استفاده از زنان اسب‌سوار با لباس‌هایی نامتناسب! با فرهنگ اصیل ایرانی ، نه تنها ناکارآمدی مدیریتی خود را پنهان می‌کند بلکه فاصله‌اش با مردم و واقعیت‌های استان را هر روز بیشتر می‌سازد! با وجود مشکلات جدی فرهنگی و مدیریتی که استان کردستان همچنان با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند و بی‌پاسخ مانده‌اند! ، آرش زره تن لویی استاندار کردستان با انجام اقداماتی نمایشی ، مانند آوردن زنان و دختران کرد با لباس‌هایی که نه نماد فرهنگ اصیل است و نه لباس ورزشی! ، بلکه بیشتر شبیه لباس‌های مجالس عروسی، و سوار بر اسب در مراسم استقبال از میهمان اقلیم کردستان عراق ، تلاش می‌کند ناکارآمدی‌های خود را پشت این ظاهرسازی‌ها پنهان کند. این اقدام که با واکنش‌ مردمی، فرهنگی و دینی شدید مواجه شده، تنها بخش کوچکی از عملکرد این استاندار نالایق و مناقشه‌ برانگیز کردستان است که پیش‌تر نیز با اقدامات شبه‌فرهنگی مورد انتقاد قرار گرفته بود. برخی فعالان و ناظران معتقدند اینگونه رفتارها صرفاً ترفندی برای انحراف افکار عمومی و کاستن از فشار انتقادات جدی درباره مدیریت ضعیف و ضعف در پاسخگویی است. استاندار جوان کردستان حتی در سفرهای رسمی خود فاصله خود را از واقعیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان نشان داده است. طبق گفته منابع محلی حتی استاندار خانواده خود را به استان نیاورده! و طی پروازهای ماهانه تهران_کردستان به مدیریت امور می‌پردازد! که این مسئله باعث افزایش فاصله وی با جامعه محلی و مشکلات کردستان شده است. درخواست فوری از مراجع و علما و نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی داریم ضمن عذرخواهی از مردم باغیرت ایرانی ، به فوریت نسبت به عزل این مدیر پروازی و کنار گذاشتن وی از هر مسئولیتی در دولت اقدام فرمایند تا شاهد انتقال این رفتار ناشایست به سایر مدیران ارشد دولت نباشیم.

علمای حوزه علمیه قم، مراجع و علمای بزرگ کشور، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، ستادهای نماز جمعه کشور

https://farsnews.ir/user1709099990686466186/1747732568340764117تورو خداااااا حمایت کنید
تصویر نمایه‌ی ‌خبرنگار آزاد‌
خبرنگار آزاد

@user1709099990686466186  •  30 اردیبهشت 1404

مطالبه

مطالبه مردم برای برخورد با تولیدکنندگان آبمیوه ناسالم در محمدشهر

برند آبمیوه (ن الف) با شعار اولین تولیدکننده آبمیوه طبیعی در کشور با ۲۰۰ شعبه در اسفند سال ۱۴۰۳ کارگاه تولید آبمیوه‌شان در محمدشهر کرج توسط تعزیرات و بهداشت به دلیل تولید آبمیوه‌های غیربهداشتی، ناسالم و استفاده از اتباع افغانی در تولید آبمیوه ها پلمب شد. این برند سالهاست آبمیوه‌ها را به واسطه شعب فراوان در سراسر ایران به خورد جامعه می‌دهند و سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند. لازم به ذکر است گزارشات بسیاری از شعب مختلف در بهداشت و تعزیرات موجود است و اخبار ان در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر می‌شود. از مقامات قضایی و دستگاه‌های مسئول عاجزانه تقاضا می‌شود برخورد جدی با این برند صورت گیرد چرا که بسیاری از مردم بواسطه خوردن این آبمیوه‌ها دچار مشکلات کبدی و گوارشی شده‌اند.

#وزارت_بهداشت #تعزیرات

0
100
گزارش از مطالبه

نمایش گزارش

13:01 - 2 خرداد 1404

3 واکنش
935 بازدید